Agroland, reţeaua de magazine a micilor fermieri din ţara noastră, a încheiat primul trimestru din 2013 cu o creştere de 50 % faţă de acelaşi trimestru al anului precedent, potrivit unui comunicat.
Compania speră să depăşească estimarea de creştere anuală de 25 % anul acesa, bazându-şi afacerile în special pe dezvoltarea unui program propriu de susţinere financiară a fermelor mici.
"Am crezut încă de acum 16 ani, de când am deschis această afacere, că fermele de familie constituie < < baza > > creşterii României, iar acum, pe fondul crizelor apărute în piaţa alimentară puternic industrializată am decis să venim şi mai aproape de ei. Pentru asta am reuşit împreună cu un partener să punem la punct un sistem de finanţare", a declarat Horia Cardoş, director general Agroland.
Agroland lucrează cu 55 de parteneri în franciză, care gestionează, în total, 190 de magazine în 28 de judeţe, şi distribuie peste 500 de produse diferite.