Agroland Business System, care deţine cea mai mare reţea de magazine agricole din România, anunţă creşterea producţiei de furaje cu 212% în trimestrul trei al acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, magazinele proprii Agroland au înregistrat o majorare cu 16% a numărului de clienţi, în timp ce valoarea medie a bonului fiscal a scăzut cu 1% faţă de trimestrul trei din 2023, se arată într-un comunicat la redacţie.
"Rezultatele pozitive obţinute în al treilea trimestru al anului 2024 reconfirmă direcţia operaţională solidă a Agroland Business System şi ne încurajează să continuăm investiţiile în dezvoltarea liniilor de business, pentru a îmbunătăţi performanţa şi marjele noastre. În ceea ce priveşte producţia de furaje, ne concentrăm pe extinderea capacităţii fabricii din Işalniţa şi, simultan, am demarat producţia de furaje organice la Caransebeş, un element cheie în planurile noastre de inovare şi adaptare la cerinţele actuale ale pieţei. Pe segmentul producţiei de ouă, am finalizat înlocuirea anuală a unui efectiv de 65.000 de găini, pe care am sincronizat-o cu demararea lucrărilor de modernizare la una din fermele noastre, menite să dubleze capacitatea de producţie. Ne propunem să atingem pragul de 300.000 de păsări în producţie până la sfârşitul acestui an. De asemenea, creşterea de 16% a numărului de clienţi în reţeaua noastră de magazine confirmă strategia comercială pe care o implementăm. Suntem încrezători că toate aceste iniţiative vor contribui la consolidarea poziţiei noastre pe piaţă şi la atingerea obiectivelor de creştere sustenabilă", a declarat Horia Cardoş, fondator şi CEO al Agroland Business System.
Potrivit comunicatului, producţia de ouă de consum a ajuns la 12,3 milioane de ouă în al treilea trimestru al anului, un nivel similar cu cel din aceeaşi perioadă din 2023. La nivelul primelor nouă luni din 2024, în cadrul platformei avicole de la Mihăileşti au fost produse 43 de milioane de ouă de consum, +40% faţă de perioada comparabilă a anului trecut.
În ceea ce priveşte producţia de furaje, aceasta s-a ridicat la 4.630 de tone în T3 2024, în creştere cu 212% comparativ cu al treilea trimestru din 2023. În plus, în T3 2024, Agroland Business System a început producţia de furaje BIO în cadrul fabricii de la Caransebeş, care a devenit una dintre cele mai importante unităţi de producţie a furajelor certificate organic din România.
În al treilea trimestru al anului 2024, în cadrul celor 84 de magazine proprii, dintre care 70 de magazine tradiţionale şi 14 magazine MEGA, Agroland a înregistrat o creştere cu 16% a numărului de clienţi comparativ cu T3 2023, până la aproximativ 312 mii de persoane. De asemenea, valoarea medie a bonului fiscal a scăzut în T3 2024 cu 1%, ajungând la 71 de lei. Pentru primele nouă luni ale anului, numărul de clienţi a ajuns la 1,2 milioane de persoane, o creştere cu 16% în comparaţie cu aceeaşi perioadă din 2023, în timp ce valoarea medie a bonului fiscal a fost de 80 de lei, o majorare cu 4%.
Compania estimează că magazinele francizate vor obţine rezultate comparabile, având în vedere mărfurile achiziţionate în al treilea trimestru.
Potrivit comunicatului, Agroland Business System este listată pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti începând cu data de 1 martie 2021 şi se tranzacţionează sub simbolul AG. Rezultatele financiare ale Agroland Business System pentru primele nouă luni din acest an vor fi publicate de companie în data de 29 noiembrie.