"Air France-KLM Group" ia în calcul vânzarea unei cote din "Serv-air", al treilea furnizor mondial de servicii de catering în domeniul trans-portului aerian, în condiţiile în care compania aeriană - cea mai mare din Europa, vrea să-şi diminueze cheltuielie şi să obţină lichidităţi, spun surse apropiate situaţiei, citate de Bloomberg.
Acestea afirmă că societatea a angajat societatea "Lazard" Ltd. ca să evalueze ofertele pentru divizia "Servair", care are 10.250 de salariaţi şi vânzări anuale de 797 milioane de euro (un miliard de dolari). Conform surselor, încă nu a fost luată nicio decizie în privinţa vânzării ori a participaţiei care ar putea fi înstrăinată.
Oficialii "Air France-KLM" au refuzat să facă vreo declaraţie cu privire la o eventuală vânzare.
Fondată în 1971, compania "Serv-air" asigură 49 de feluri de mâncare unui număr de peste 120 de companii aeriene şi controlează 9% din piaţa cateringului destinat industriei transportului aerian. Societatea operează în 75 de amplasamente la nivel global. Circa trei sferturi din vânzările "Servair" provin din catering, 14% din servicii de curăţătorie şi 7% din restaurantele aerportuare şi unităţile duty-free.