Alexandrion Group şi-a prezentat portofoliul premium de băuturi spirtoase şi vinuri în Japonia, printr-o recepţie organizată la Tokyo. Evenimentul a fost primul pas în planurile de expansiune ale Grupului în Japonia. Cu o reţea globală extinsă, coordonată prin intermediul unor hub-uri de business deschise în SUA (care acoperă inclusiv Canada şi teritoriile din regiune), Brazilia (care deserveşte ţările din America Latină), Dubai - UAE (care acoperă India şi ţările din Africa şi Orientul Mijlociu), Regatul Unit al Marii Britanii (de unde este coordonată activitatea pentru 41 de ţări din Europa), Alexandrion Group are planuri ambiţioase pentru Japonia.
Branduri premiate internaţional precum Carpathian Single Malt Whisky, Brâncoveanu Vinars, Alexandrion, Kreskova Vodka, Sabre Elyzia, Rhein Extra şi Hyperion au fost prezentate şi disponibile pentru degustare la barurile personalizate. Allan Anderson, Master Distiller Carpathian Single Malt Whisky & Whisky Director Alexandrion Group, Jean-François Joumier, Master Distiller & Oenolog Domeniile Alexandrion Rhein 1892 şi Lorenzo Vergani, Operations & Rum Director Alexandrion Group au oferit oaspeţilor informaţii detaliate despre notele de degustare ale produselor, ingredientele, procesele de producţie şi premiile obţinute la competiţiile internaţionale.
Dr. Nawaf Salameh, Preşedinte Fondator Alexandrion Group a declarat: "Alexandrion Group a crescut foarte mult în ultimii ani. Produsele noastre sunt disponibile pe aproape toate continentele şi pentru că am vândut deja unele dintre acestea în Japonia, iar reacţiile consumatorilor au fost pozitive, am făcut următorul pas logic înainte: vom deschide o companie de distribuţie în Japonia în primul semestru al anului 2024, o ţară în care consumatorii apreciază băuturile spirtoase si vinurile premium, de calitate, aşa cum sunt produsele noastre. De asemenea, explorăm trei rute care ne vor permite să producem băuturi în Japonia: fie vom cumpăra un teren pentru a construi propria distilerie, fie vom construi o distilerie în parteneriat, fie vom cumpăra o distilerie existentă."
"Cererea de whisky japonez este foarte mare pe pieţele care fac parte din reţeaua noastră de distribuţie. Când distileria noastră din Japonia este gata, vom produce whisky japonez şi îl vom exporta pe acele pieţe", a adăugat dr. Nawaf Salameh.
Strategia de vânzări a Grupului Alexandrion pentru Japonia va fi construită în jurul portofoliului de băuturi spirtoase şi vinuri premium şi ultra-premium. În ceea ce priveşte băuturile spirtoase, Grupul îşi propune să vândă peste 50 de tipuri de whisky single malt şi blended malt, gamele premium Brâncoveanu Vinars, brandy Alexandrion Flavours şi lichioruri din fructe din gama Saber Elyzia, precum şi gin şi vodcă premium şi ultra-premium. Consumatorii japonezi vor avea ocazia să cumpere şi să consume vinuri premium din gamele Hyperion şi Rhein Extra, precum şi vermut premium.
În al doilea semestru al anului 2024, Alexandrion Group plănuieşte să lanseze game premium şi ultra-premium de rom în România şi Japonia.
Evenimentul a fost organizat cu sprijinul Ambasadei României în Japonia şi s-a bucurat de prezenţa E.S. domnul Ovidiu Dranga, Ambasador Extraordinar şi Plenipotenţiar al României în Japonia şi E.S. domnul Dimitris Caramitsos-Tziras, Ambasador Extraordinar şi Plenipotenţiar al Greciei în Japonia, care au vorbit despre relaţiile strânse dintre România, Grecia şi Japonia.