Alexandrion Group dezvăluie noua identitate vizuală a gamei Alexandrion

T.B.
Companii / 19 iulie 2023

Alexandrion Group dezvăluie noua identitate vizuală a gamei Alexandrion

Alexandrion Group dezvăluie noua identitate vizuală a gamei Alexandrion. Lansat pentru prima dată pe piaţa din România în urmă cu aproape 30 de ani, Alexandrion este unul dintre brandurile originale din portofoliul Alexandrion Group. Noua identitate vizuală a fost creată având în vedere mai multe obiective: actualizarea imaginii mărcii în concordanţă cu tendinţele actuale de branding; consolidarea legăturii emoţionale dintre marcă şi consumator; captarea atenţiei şi interesului unui public nou, care ar avea, astfel, ocazia să descopere un produs cu atribute remarcabile.

"Alexandrion a construit categoria brandy-ului românesc aşa cum este astăzi; dar rămâne o oportunitate semnificativă de a extinde atractivitatea brandului şi de a recruta o nouă generaţie de consumatori atât în România, cât şi la nivel global. Modernizarea ambalajelor Alexandrion şi reimaginarea comunicării brandului sunt primii paşi în călătoria noastră pentru a extinde rapid amprenta brandului la nivel global.", a comentat Rob Curteis, Global Chief Marketing Officer, Alexandrion Group.

Toate elementele vizuale au fost armonizate pentru a compune o imagine unitară.

Noul logo este o expresie a ceea ce reprezintă compania şi a valorii pe care o aduce clienţilor, angajaţilor şi partenerilor. Simbolul, reprezentat de capul lui Alexandru cel Mare, este acum orientat spre dreapta, privind spre viitor, o ilustrare a deschiderii brandului către oportunităţile care apar şi către evoluţie.

Noul slogan «Excepţional în fiecare zi » îi încurajează pe toţi cei care interacţionează cu brandul să se oprească pentru câteva minute din ritmul accelerat al vieţii şi să realizeze că viaţa nu este alcătuită doar din câteva momente speciale, ci că fiecare moment poate deveni special, dacă este apreciat la adevărata lui valoare. Cu toţii avem capacitatea de a transforma lucrurile şi momentele care par mici, lipsite de importanţă şi strălucire, în experienţe care să ne aducă bucurie. Cu toţii putem transforma normalul în excepţional. Diferenţa este dată de perspectiva din care privim lucrurile şi de eforturile pe care suntem dispuşi să le facem, pentru a ne depăşi limitele.

Noul ambalaj evidenţiază un aspect premiumizat al sticlelor şi etichetelor, caracterizate de un nou design clasic, dar contemporan. Brandingul a fost armonizat la nivelul întregii game, iar lansări de noi expresii sunt planificate pentru sfârşitul anului 2023 şi începutul anului 2024. Semnătura Alexandrion gravată pe sticlă asigură consistenţa noii identităţi şi, pentru prima dată, semnătura Maestrului Distilator Jean-François Joumier completează etichetele, semnificând angajamentul său faţă de calitate, în fiecare sticlă.

Campania de comunicare integrată a debutat pe 19 iulie şi include acţiuni care vor acoperi cele mai importante canale de comunicare ATL şi BTL.

Spotul TV, difuzat pe principalele canale de televiziune din România, este inspirat de moştenirea şi originile brandului Alexandrion, care a fost creat şi produs în primii ani din parcursul său, în insula grecească Creta. Valorile care caracterizează brandul şi cu care consumatorii se identifică: perseverenţa, dedicarea, curajul, înţelepciunea, performanţa care ne pot ajuta pe fiecare dintre noi să devenim artizanii unor experienţe excepţionale, sunt comunicate de unii dintre cei mai reprezentativi zei din mitologia greacă : Zeus (Zeul Cerului şi al tunetului şi, de asemenea, conducătorul tuturor zeilor), Poseidon (Zeul Mării), Hefaistos (Zeul Focului) şi Atena (Zeita Ȋnţelepciunii). Fiecare dintre ei ne arată, prin exemplul propriu, că putem atinge excepţionalul atâta vreme cât ne concentrăm pe lucrurile care contează cu adevărat şi nu renunţăm până nu ne atingem obiectivele, indiferent cu cât de multe provocări ne confruntăm.

Cu o istorie de peste 45 de ani, brand-ul Alexandrion îşi găseşte inspiraţia în spiritul şi valorile unuia dintre cei mai puternici lideri ai tuturor timpurilor: Alexandru cel Mare. Alegerea denumirii brand-ului, logo-ul şi valorile brandului vorbesc despre legătura puternică dintre brand şi această figură istorică emblematică.

Gama Alexandrion include 3 colecţii care acoperă o paletă largă de consumatori: Alexandrion Premium collection 7, Alexandrion Classic Collection 5 şi Alexandrion Flavour Collection.

Alexandrion Premium collection 7 se adresează consumatorilor cu vârste cuprinse între 30 şi 40 de ani care apreciază calitatea momentelor de relaxare, fie că le petrec singuri sau împreună cu prietenii, acasă sau într-un bar.

Alexandrion Classic Collection 5 vizează segmentul de consumatori 40+ dornici să petreacă timp cu familia şi prietenii, acasă.

Alexandrion Flavour Collection răspunde nevoilor consumatorului contemporan, atras de băuturile mai slab alcoolizate, deschis să experimenteze arome şi gusturi noi.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb