Altexpress şi Logystec, conduse de veterani ai industriei Maher Tarazi şi Alexandra Turcu, au finalizat fuziunea la mijlocul lunii martie 2024. Mişcarea întăreşte poziţia companiei pe piaţă şi marchează o nouă eră a excelenţei în logistică. Prin integrarea Logystec, obiectivul Altexpress este remodelarea peisajului eFulfillment din România şi dincolo de graniţe, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, prin această fuziune strategică, compania îşi propune să atingă o cifră de afaceri de 5 milioane de euro până la sfârşitul anului 2026, cu o cifră de afaceri estimată care depăşeşte 3 milioane de euro în primul an.
Altexpress, furnizor apreciat de servicii de curierat şi eFulfillment, anunţă de asemenea o dezvoltare semnificativă în structura sa corporativă. Alexandra Turcu de la Logystec, o figură proeminentă în industria logistică, se alătură Altexpress în calitate de Chief Commercial Officer şi Partener. Această mişcare coincide cu integrarea Logystec, un lider în soluţiile automatizate de eFulfillment, în familia Altexpress, începând cu martie 2024.
Parteneriatul simbolizează unificarea a două puteri în domeniile logistică şi eFulfillment şi marchează începutul unei călătorii inovatoare, alimentată de o investiţie de 100.000 de euro alocată pentru îmbunătăţirea tehnologiei, marketingului şi logisticii. Cu Alexandra Turcu la conducere în calitate de Chief Commercial Officer şi partener al Altexpress, iar Maher Tarazi continuând ca CEO şi fondator, compania este pregătită pentru creştere şi transformare.
Impact în business şi viziune de viitor
Fuziunea anticipează un impact semnificativ asupra industriei de logistică şi eFulfillment, nu doar în România, ci la scară globală. Entitatea combinată urmează să susţină peste 33.000 de consumatori şi peste 3.000 de clienţi business, cu o cifră de afaceri estimată de peste 3 milioane de euro în primul an, în urma unei investiţii de 100.000 de euro în îmbunătăţiri tehnologice, de marketing şi logistică. Prin această fuziune strategică, compania îşi propune să atingă o cifră de afaceri de 5 milioane de euro până la sfârşitul anului 2026.
De asemenea, această aliniere strategică permite Altexpress şi Logystec pentru a-şi îmbunătăţi serviciile de logistică de comerţ electronic B2B şi B2B2C, valorificând expertiza complementară, o bază de clienţi extinsă şi facilităţi strategice de 2.500 mp situate în Bucureşti şi Oradea. Astfel, se angajează să promoveze progrese tehnologice şi operaţionale, oferind clienţilor preţuri competitive şi soluţii de încredere, integrate.
Pionierat în Serviciile de eFulfillment
Fuziunea, finalizată la mijlocul lunii martie 2024, provine dintr-o ambiţie comună de a remodela peisajul logistic, valorificând infrastructura robustă de curierat şi eFulfillment a Altexpress şi capacităţile tehnologice avansate ale Logystec. Această uniune este pregătită să ofere eficienţă, servicii pentru clienţi şi soluţii logistice inovatoare la nivel global.
Maher Tarazi, reflectând asupra fuziunii, a remarcat, "Pentru Altexpress, accentul cade pe reducerea ineficienţelor şi îmbunătăţirea excelenţei operaţionale, iar unirea forţelor cu Logystec amplifică abilitatea noastră de a inova şi de a conduce în sectorul logistic. Eforturile noastre combinate vor simplifica şi mai mult procesele de expediere, asigurând servicii impecabile".
Alexandra Turcu a declarat, "Fuziunea cu Altexpress reprezintă un reper în călătoria noastră către excelenţă în logistică. Sinergia noastră va amplifica inovaţia, eficienţa şi abordarea centrată pe client, aspecte care vor stabili noi standarde în industrie. Împreună, pornim pe un drum de creştere şi transformare, susţinute de o viziune comună: logistica simplificată."
De la înfiinţarea sa în iulie 2015 de către Maher Tarazi, Altexpress s-a dezvoltat rapid în România şi pe pieţele din Europa de Est, fiind aclamată pentru abordarea unică şi angajamentul faţă de satisfacţia clienţilor. Cu realizări precum nominalizarea ca unul dintre cele mai bune 3 site-uri de curierat din România, Altexpress şi-a dovedit de-a lungul timpului capacitatea de a îmbunătăţi experienţa celor care folosesc servicii de logistică şi eFulfillment.
În acelaşi timp, Logystec, sub conducerea vizionară a Alexandrei Turcu încă din 2015, a fost un deschizător de drumuri pe piaţa românească de eFulfillment, introducând unul dintre primele depozite automatizate, echipate cu un Sistem de Gestiune a Depozitelor (Warehouse Management System - WMS) şi primind multiple premii.