Furnizorul de profile din tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry (ALU) a raportat, pentru primul trimestru al anului, un profit net de 0,56 milioane de lei, cu mult peste cel de 0,06 milioane de lei de la finele lunii martie a anului trecut, se arată în raportul companiei remis astăzi Bursei de Valori Bucureşti (BVB).
Veniturile nete din vânzări s-au ridicat la 17,67 milioane de lei, cu aproape 21% peste cele din finalul primul trimestru al anului trecut, în timp ce costul vânzărilor a crescut într-o dinamică similară însă la 11,73 milioane de lei de la 9,71 milioane de lei la finele T1 2020.
În acelaşi timp, cheltuielile de vânzare şi distribuţie s-au ridicat la 4,25 milioane de lei, în creştere cu 16,85%, în timp ce cheltuielile administrative au fost de circa 1,43 milioane lei, în creştere uşoară (5,36%) de la 1,36 milioane de lei.
În aceste condiţii, profitul operaţional al furnizorul de profile din tâmplărie din aluminiu s-a ridicat, în primele trei luni ale anului, la 0,52 milioane de lei, cu 1.310% maim ult faţă de suma de 0,036 milioane lei din primul trimestru al anului trecut, perioadă economică afectată sever de debutul pandemiei de Covid-19.
La data de 31 martie, activele totale ale Alumil Rom Industry erau de 71,08 milioane lei, cu 2,61% peste cele de la finele anului trecut, în timp ce datoriile totale se ridicau la 8,43 milioane lei, în creştere cu aproape 25%, pentru aceeaşi perioadă de raportare.
La data de 31 decembrie 2017, Alumil Aluminium Industry deţinea 55,9% din titlurile Alumil Rom Industry, în timp ce Sotiriou Michail avea un pachet de 23,95% din capitalul social al companiei, potrivit datelor afişate de BVB.
Capitalizarea furnizorul de profile din tâmplărie din aluminiu la BVB se ridică la 37,81 milioane lei.