Gigantul american Amazon şi-a deschis, ieri, primul magazin fizic cu îmbrăcăminte în apropiere de Los Angeles, relatează dpa, potrivit Agerpres.
Brandul Amazon Style şi-a deschis porţile într-un centru comercial de lângă Los Angeles, deoarece compania intenţionează să concureze cu lanţuri mari de magazine precum Macy's.
"Amazon Style este conceput pentru a ajuta clienţii să descopere look-uri pe care le doresc cu ajutorul unei experienţe la cumpărături personalizate şi convenabile folosind tehnologie avansată şi servicii de clasă mondială", a afirmat compania într-un comunicat.
Achiziţionarea produselor va fi extrem de automatizată. Cu aplicaţia Amazon Shopping, clienţii pot trimite articole de îmbrăcăminte la o cabină de probă, unde vor avea acces la un ecran tactil pentru a vedea mai multe opţiuni, pentru a solicita alte mărimi sau stiluri care le vor fi aduse direct la cabina de probă în câteva minute.
Cu o suprafaţă de aproape 2.800 de metri pătraţi, magazinul este semnificativ mai mare decât magazinele anterioare ale Amazon.
Printre altele, grupul deţine lanţuri mai mici de magazine cu produse alimentare, precum şi supermarketul Whole Foods.
Compania intenţionează, de asemenea, să deschidă alte magazine mai mari pentru a-şi prezenta fizic gama largă de produse care se găseşte pe Internet, potrivit mass-mediei americane.