Bătălia marilor companii legată de acaparerea pieţii de divertisment se ascute de la un an la altul. Amazon.com ar urma să lanseze un serviciul de muzică susţinut de publicitate, care ar mări concurenţa, informaţie care a dus la scăderea acţiunilor Spotify Technology cu 4%.
Serviciul gratuit de muzică ar urma să fie oferit prin intermediul dispozitivelor Echo, potrivit unui articol publicat de Billboard, care a precizat că acesta ar putea deveni disponibil în această săptămână. Până acum, gigantul de comerţ electronic oferea serviciul Prime Music în cadrul abonamentului Amazon Prime, la un preţ de 119 de dolari pe an. Amazon Prime mai oferă furnizarea şi accesul gratuit la serviciul Prime Video, informează News.ro. În plus, compania vinde abonamente la Amazon Music Unlimited pentru 9,99 de dolari pe lună, serviciu disponibil pentru membrii Prime la un tarif mai mic, de 7,99 de dolari pe lună. În februarie 2019, Spotify avea 116 milioane de utilizatori pentru serviciul bazat pe publicitate şi 96 de milioane de abonaţi plătitori. Amazon a anunţat că are zeci de milioane de clienţi plătitori pentru Prime Music şi serviciul Amazon Music Unlimited.