Compania germană SAP AG, lider mondial în furnizarea de aplicaţii software pentru afaceri, şi-a publicat, săptămâna trecută, rezultatele financiare preliminare pentru trimestrul al doilea din 2006, încheiat la data de 30 iunie, anunţând venituri de 621 milioane de euro din livrările de software, cu 8% mai mari decât în perioada similară din 2005. La o rată constantă de schimb, creşterea a fost de 10%.
Veniturile obţinute din livrarea de produse au fost de 1,5 miliarde de euro, în creştere cu 9% faţă de trimestrul al doilea al anului 2005.
Regiunea celor două Americi a continuat să fie motorul creşterii veniturilor SAP, cu o majorare a veniturilor din software de 18% comparativ cu acelaşi trimestru al anului trecut, atingând valoarea de 239 milioane de euro. În Statele Unite, veniturile din software au crescut cu 16%, ajungând la 201 milioane de euro. În regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu, Africa), veniturile din software au urcat până la 296 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creştere de 3%. Germania a raportat o majorare de 8% a veniturilor din software, la 100 de milioane de euro pentru al doilea trimestru al anului 2006. În Asia-Pacific, aceste venituri au rămas relativ constante, la 86 milioane de euro.
Profitul operaţional al companiei a fost de 531 milioane de euro în perioada analizată, mai mare cu 15% faţă de al doilea trimestru din 2005. Marja profitului operaţional a fost de 24,2%, reprezentând o creştere cu 1,4 puncte procentuale faţă de acelaşi trimestru din 2005.
SAP are peste 34.600 de clienţi în mai mult de 120 de ţări.