AMPRO DESIGN a câştigat contul de packaging design METRO Group OWN BRANDS

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 3 februarie 2009

Agenţia de packaging & brand design AMPRO DESIGN a câştigat contul de packaging design METRO Group OWN BRANDS, în urma unei licitaţii organizate în luna septembrie 2008. Agenţia va gestiona serviciile de design de ambalaj pentru toate mărcile premium proprii, atât ale METRO CASH & CARRY, cât şi ale Real Hypermarket, diviziile de vânzări ale METRO Group în România.

Prin brief-ul trimis, METRO Group dorea o agenţie profesionistă în packaging design, care să aibă abilităţile şi resursele necesare pentru a dezvolta designul ambalajelor pentru toate mărcile premium, atât alimentare cât şi nealimentare, proprii METRO CASH & CARRY Romania si Real Hypermarket Romania.

"METRO Group este un client foarte important pentru noi. Pitch-ul pentru acest cont nu a fost deloc uşor, iar câştigarea lui a fost o dovadă clară a profesionalismului echipei noastre, de la account manager până la fotograf şi food stylist", a declarat Irinel Ionescu, Managing Partner & Creative Director AMPRO DESIGN.

"Din toate agenţiile pe care le-am invitat la acest pitch, AMPRO DESIGN a ieşit în evidenţă încăa de la primele întâlniri, având oameni profesionişti, portofoliu considerabil în design de ambalaj şi nişte prezentări cel puţin remarcabile. Am apreciat încă de la început pasiunea manifestată pentru proiectul nostru, iar modul absolut profesionist şi transparent prin care au prezentat lucrarea pilot ne-a convins imediat", a declarat Roxana Baicu, Own Brands/ METRO GROUP BUYING ROMANIA.

Echipa AMPRO DESIGN care a colaborat pentru câştigarea pitch-ului METRO Group OWN BRANDS este formată din: Irinel Ionescu - Creative Director, Oliwer Iovanovici - Art Director, Danubiu Birzu - DTP, Sorin Iacob - Fotograf, Mihnea Barbu - Food styling, Florina Ionescu - Client Service Director şi Luiza State - Account Manager.

METRO Group este una dintre cele mai mari companii de comerţ din lume. În 2007, Metro Group a atins vânzări de aproximativ 64 miliarde euro. Cu 280.000 de angajaţi, compania operează peste 2.200 de magazine în 31 de ţări.

În România, METRO CASH & CARRY s-a lansat oficial în octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie din Bucureşti, în prezent având 24 de centre în toată ţara, cu peste 17.500 de produse comercializate în fiecare centru.

Real Hypermarket a intrat pe piaţa de retail din România în martie 2006, când a fost deschis primul magazin în Timişoara. Au urmat alte 19 hipermarketuri, deschise în centre economice importante ale ţării, astfel încât reţeaua numără la momentul actual 20 de hipermarketuri.

AMPRO Design a fost infiintata in anul 2005, iar cei mai importani clienti sunt Kubo Ice Cream - Amicii, Fuchs condimente, Eurofood - Darling, Sushimania, Aectra Agrochemicals, Agroalim Distribution, Antarctica, Gerocossen. In octombrie 2008, la prima participare, AMPRO DESIGN castiga bronz la PENTAWARDS 2008, singura competiţie internaţională dedicată exclusiv design-ului de ambalaj.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb