"Anatoli Ciucurovschi" s-a lansat pe piaţa autohtonă

Comunicat "Anatoli Ciucurovschi"
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 20 februarie 2007

"Anatoli Ciucurovschi", prima agenţie specializată în creaţia de nume pentru produse şi servicii şi-a deschis oficial uşile producătorilor români şi străini. Agenţia oferă servicii specializate pentru crearea de nume de produse şi servicii, strategie de nume, crearea de nume pentru internet, analiza lingvistica, cercetare de nume, identitate vizuală şi packaging design, servicii de audit şi consultanţă în marketing şi advertising.

Clienţii vor beneficia de experienţa unei echipe extinse de lingvişti, psihologi, sociologi şi cercetători de marketing din institute de cercetare private.

Crearea unui nume este un proces complex, ce presupune o atentă analiză a pieţei, a publicului-ţintă, a numelor concurenţei şi a obiectivelor de business ale clientului.

Pentru a asigura toate ingredientele unui nume bun, agenţia de naming a creat Metoda Câmpurilor Neurolingvistice. Aceasta urmăreşte mai mulţi itemi, printre care: impactul numelui asupra publicului său ţintă, memorabilitatea numelui creat, poziţionarea prin nume, pricingul prin nume, identitatea nume-produs, conotaţiile numelui, asocierile create de noul nume, pronunţia acestuia, înţelegerea numelui etc.

Cercetarea numelor create se face pentru mai multe arii geografice, ţinându-se cont, evident, de limbile cărora un produs se adresează sau se poate adresa în viitor.

Agenţia face cercetări pentru limbile: română, engleză, franceză, germană, italiană, spaniolă, ebraică, rusă, sârbă, croată, slovenă, cehă, polonă, bulgară, ucraineană, maghiară, turcă si pentru orice altă limbă în care produsul clientului are o posibilitate de penetrare.

Conducerea agenţiei crede cu tărie că un nume bun şi o strategie solidă de naming pot transforma un produs sau un serviciu într-un brand cu mare potenţial.

Anatoli Ciucurovschi are o experienţă de peste 10 ani în publicitate, atât pe branduri româneşti, cât şi internaţionale.

Între 2000 şi 2006 a fost Senior Copywriter şi Group Creative Director pentru Saatchi & Saatchi România.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb