"Anatoli Ciucurovschi", prima agenţie specializată în creaţia de nume pentru produse şi servicii şi-a deschis oficial uşile producătorilor români şi străini. Agenţia oferă servicii specializate pentru crearea de nume de produse şi servicii, strategie de nume, crearea de nume pentru internet, analiza lingvistica, cercetare de nume, identitate vizuală şi packaging design, servicii de audit şi consultanţă în marketing şi advertising.
Clienţii vor beneficia de experienţa unei echipe extinse de lingvişti, psihologi, sociologi şi cercetători de marketing din institute de cercetare private.
Crearea unui nume este un proces complex, ce presupune o atentă analiză a pieţei, a publicului-ţintă, a numelor concurenţei şi a obiectivelor de business ale clientului.
Pentru a asigura toate ingredientele unui nume bun, agenţia de naming a creat Metoda Câmpurilor Neurolingvistice. Aceasta urmăreşte mai mulţi itemi, printre care: impactul numelui asupra publicului său ţintă, memorabilitatea numelui creat, poziţionarea prin nume, pricingul prin nume, identitatea nume-produs, conotaţiile numelui, asocierile create de noul nume, pronunţia acestuia, înţelegerea numelui etc.
Cercetarea numelor create se face pentru mai multe arii geografice, ţinându-se cont, evident, de limbile cărora un produs se adresează sau se poate adresa în viitor.
Agenţia face cercetări pentru limbile: română, engleză, franceză, germană, italiană, spaniolă, ebraică, rusă, sârbă, croată, slovenă, cehă, polonă, bulgară, ucraineană, maghiară, turcă si pentru orice altă limbă în care produsul clientului are o posibilitate de penetrare.
Conducerea agenţiei crede cu tărie că un nume bun şi o strategie solidă de naming pot transforma un produs sau un serviciu într-un brand cu mare potenţial.
Anatoli Ciucurovschi are o experienţă de peste 10 ani în publicitate, atât pe branduri româneşti, cât şi internaţionale.
Între 2000 şi 2006 a fost Senior Copywriter şi Group Creative Director pentru Saatchi & Saatchi România.