Anchor Grup anunţă noi branduri partenere care se alătură portofoliului său de retail, în centrele comerciale Bucureşti Mall şi Plaza România.
Cu 25 de ani de experienţă în România şi o investiţie totală de peste 550 de milioane de euro, compania continuă să dezvolte mixul de branduri pe segmentul său de retail, pentru a oferi vizitatorilor săi o experienţă completă de cumpărături, aducând mai aproape de comunitate concepte exclusive şi mărci dorite. Gradul de ocupare în cele două centre comerciale din portofoliul Anchor Grup este de peste 99%.
Atât Bucureşti Mall, cât şi Plaza România şi-au consolidat relaţiile de parteneriat cu unele dintre cele mai cunoscute şi iubite mărci din segmentul de retail, şi îşi îmbunătăţesc şi extind continuu portofoliul de chiriaşi, promiţând să răspundă cerinţelor comunităţii şi nevoilor pieţei, luând în considerare îndeaproape profilul consumatorului.
Una dintre cele mai noi intrări în rândul brandurilor prezente în Bucureşti Mall este Teilor Orange Concept, care aduce în centrul comercial conceptul exclusiv de magazin al celebrei companii de bijuterii. Magazinul, cel mai mare din Bucureşti, cu o suprafaţă de aproximativ 100 de metri pătraţi, se aliniază arhitecturii brandurilor internaţionale, oferind o atmosferă ce aminteşte de marile case internaţionale de bijuterii. Cu un aspect tineresc, dar confortabil şi cu un design inovator şi primitor, Teilor Orange Concept invită clienţii să se bucure de o experienţă personalizată, ghidată la fiecare pas de consilierii săi profesionişti.
Teilor are şi o locaţie extinsă în Plaza România, oferind colecţiile sale unice într-un spaţiu mai eficient şi mai confortabil.
Recent, Manufaktura şi-a deschis porţile în ambele centre comerciale, Plaza România şi Bucureşti Mall. Brandul aduce o experienţă de leisure perfectă, într-un decor şic, cu un design bazat pe note industrial-futuriste, elemente naturale şi texturi, cu plafonul original care este compus din boabele de cafea, deja un trademark. Astfel, întreaga comunitate a celor două centre comerciale va fi încântată să savureze nu doar cafea delicioasă, ci şi ceai tradiţional şi deserturi gustoase.
De asemenea, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de optică din România, Lensa, s-a alăturat portofoliului de retail al Plaza România şi, mai nou, şi al Bucureşti Mall. Cu un design contemporan, magazinul oferă vizitatorilor săi o gamă largă de produse, cu peste 100 de branduri de top. De la rame optice, ochelari de soare şi de vedere, precum şi lentile de contact colorate, Lensa oferă tuturor vizitatorilor atât articole clasice, cât şi cele mai fashion modele.
Pandora este un alt brand care a adus un nou look magazinelor sale din Bucureşti Mall şi Plaza România. Cu un design reîmprospătat după procesul de renovare, Pandora întâmpină clienţii într-un showroom elegant şi modern.
Recent, Designers Boutique, magazinul pop-up dedicat designerilor locali şi produselor "made in Romania", s-a redeschis în Bucureşti Mall, aducând, în fiecare lună, vizitatorilor săi o selecţie de noi designeri români şi colecţii autentice deosebite, susţinând comunitatea designerilor de modă din România.
În acelaşi timp, compania româneasă Anna Cori a finalizat procesul de renovare a magazinului său din Bucureşti Mall, care aduce prospeţime experienţei de cumpărături din locaţie. Acum, vizitatorii se pot bucura şi pot descoperi noile colecţii ale brandului într-un design şi mai modern.
Branduri precum Rematch, care oferă diverse opţiuni de jocuri şi leisure pentru adolescenţi, şi Pepco, unul dintre cei mai îndrăgiţi retaileri de tip discount, creează o experienţă de cumpărături completă pentru comunitatea din Bucureşti Mall.
Pe de altă parte, şi Plaza România îşi întâmpină vizitatorii cu o mulţime de noutăţi. Mayoral, gigantul spaniol de fashion pentru copii cu o istorie de aproape un secol în industrie, a ajuns în această primăvară în centrul comercial. Brandul aduce produse care îmbină calitatea, tendinţele şi funcţionalitatea, la preţuri accesibile.
În acelaşi timp, Coccodrillo, un alt brand dedicat modei pentru copii, s-a alăturat portofoliului de chiriaşi ai centrului comercial Plaza România. Astfel, vizitatorii se vor bucura de o varietate de produse care satisfac toate nevoile celor care caută articole moderne şi de calitate.
Totodată, English Home, brandul dedicat produselor home&decor, şi-a extins spaţiul magazinului din Plaza România, oferind clienţilor o colecţie extinsă de produse într-o locaţie mai mare pentru o experienţă de cumpărături mai fluidă şi intuitivă.
Splend'or, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa românească de bijuterii şi-a îmbunătăţit şi magazinul din Plaza România. Situat în aceeaşi zonă, la parterul centrului comercial, brandul are o locaţie extinsă cu un design în tendinţe.
Zona de food court din Plaza România şi-a extins şi ea oferta, cu noi concepte fresh precum Noodlz şi cu un nou restaurant cu mâncare gourmet asiatică - Lee HO - şi supermarketul asiatic - Go Asia, toate oferind clienţilor experienţe unice şi aromate.
Centrele comerciale din portofoliul Anchor Grup rămân adevarate destinaţii one stop shop, cu un mix complet de mărci de renume naţional şi international, pentru toate nevoile şi interesele, răspunzând cerinţelor în continuă schimbare ale pieţei.