Animax, retailerul pet cu cea mai extinsă reţea de magazine din România, deschide două magazine, în Bucureşti şi Arad, după o investiţie totală de 210.000 euro, şi ajunge la 129 de magazine în întreaga ţară. Până la finalul anului, retailerul vizează încă cel puţin 8 extinderi în ţară, potrivit unui comunicat al companiei.
Magazinul din Bucureşti este al 27-lea din oraş, are o suprafaţă de 219 mp şi este creat după un concept nou, cu un design modern şi o amenajare ergonomică. Investiţia în această unitate s-a ridicat la 140.000 de euro. Magazinul din municipiul Arad a fost deschis pe 16 iunie, fiind al treilea din oraş, după o investiţie de 70.000 de euro.
Miruna Diaconescu, directorul de marketing al Pet Network International România, declară: "Căutăm constant oportunităţi de extindere, prin care să acoperim zone strategice din Bucureşti şi din ţară. De asemenea, prin deschiderea noului magazin din Bucureşti, magazinul Animax Marmura, situat în Bucureştii Noi, aducem şi un nou concept de retail. Magazinul are un design deosebit şi un spaţiu primitor şi aerisit, oferind o experienţă plăcută de cumpărături alături de prietenul patruped, animalele de companie fiind primite cu bucurie în magazin. În zona vânzărilor, observăm o creştere de 15% a cererii pentru hrană umedă şi accesorii în prima jumătate din an, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut".
Având în vedere cererea crescută pentru produse pentru animale, Animax are în plan noi extinderi în ţară în 2023 prin care vizează consolidarea poziţiei pe piaţă la nivel naţional.
Tot ca parte din dezvoltarea companiei, Animax a investit recent 50.000 de euro în digitalizare, modernizând magazinul online şi lansând aplicaţia FideliClub prin care sunt acordate reduceri pentru fiecare achiziţie.
Prezent în majoritatea oraşelor mari din ţară, Animax are cele mai multe magazine în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Iaşi, Oradea şi Timişoara şi un total de peste 500 de angajaţi, fiind cel mai extins retailer specializat în vânzarea de produse şi accesorii pentru animale de companie.
Pet Network International operează în România prin intermediul brandurilor Animax şi Maxi Pet. Compania are în România o cifră de afaceri netă de peste 80 milioane de euro.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2023, 18:18)
cu preturi cu 30% mai mari decat normal.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2023, 18:25)
Nu exista "normal". Ti se pare scump atunci nu cumperi. Daca vand cu 30% peste "normal" si mai deschid magazine insemna ca cineva cumpara. Putin conteaza ca nu esti tu.