Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti (CPCMB) a închis, pe 25 octombrie 2022, pentru o perioadă de 6 luni, Agenţia de Turism Bonjour (SC Bonjour International Tour SRL), din Capitală, potrivit unui comunicat al ANPC, remis astăzi redacţiei.
"Bonjour ţi-am dat, belea mi-am capatat! Dar ANPC este aici să se lupte cu belelele făcute de unii, consumatorilor" a declarat Horia Constantinescu, preşedintele ANPC.
După 4 acţiuni de control desfăşurate în ultimele 6 luni, în urma cărora operatorul economic a fost sancţionat cu 51.000 lei, amenzi, şi dispunerea măsurii complementare de restituirea contravalorii pachetelor turistice vândute şi anulate ulterior, comisarii CPCMB au constatat neîndeplinirea, repetată a prevederilor acesteia.
Ca atare, pentru că, în acest interval de timp, Agenţia de Turism Bonjour nu a restituit consumatorilor contravaloarea pachetelor turistice contramandate deja, iar în acest timp a continuat să vândă altele, anulând ulterior cursele de avion, a fost dispusă închiderea unităţii.
Această decizie a fost adusă la cunoştinţa consumatorilor inclusiv la locaţia agenţiei, unde a fost afişată, sub antetul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.
1. Felicitari ANPC
(mesaj trimis de ciobanu în data de 25.10.2022, 18:15)
Felicitati sunt neseriosi si la interviu cand nu te cheama nimeni
2. Felicitari
(mesaj trimis de Turist în data de 25.10.2022, 18:15)
In sfârșit s-a luat atitudine impotriva acestei agentii. Dupa sutele de plangeri venite de la consumatori, s-a decis in cele din urma inchiderea acestei agentii. Sute de turisti asteapta in continuare rambursarea pachetelor de servicii turistice pe care Bonjour le-a anulat. Poate ii impuneti rambursarea acestor pachete ai abia apoi sa-si continue activitatea.
3. fără titlu
(mesaj trimis de Nina în data de 25.10.2022, 21:20)
Felicitări, ANPC!După multe sesizări ați luat atitudine, așteptăm și rambursarea banilor!!!
3.1. Dreptate (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de Turist inselat în data de 26.10.2022, 00:18)
Multumim! Sa nu le dati voie sa mai vanda pana nu ramburseaza si ultimului turist pagubit! Administratora firmei este neprofesionista si denigreaza turistii romani, pe langa faptul ca are plangeri penale pentru inselaciune.
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 26.10.2022, 11:58)
Incercati sa-i puricati si pe teparii(escrocii) de la ROMADRIA ! Suntem cel putin 40-50 de turisti ce am platit sa mergem in Neos Marmaras in septembrie, ca sa fim anuntati cu 2 zile inaintea imbarcarii la autocar ca nu ne pot lasa la destinatie decat la 50 km de locurile de cazare, desi se specificase clar in contracte, deja cand am platit avansul in aprilie... EVITATI ROMADRIA orice ar fi pe viitor !
5. Nu este respectată decizia ANPC
(mesaj trimis de Supervizor în data de 26.10.2022, 13:41)
E plin contul Facebook al agenției de oferte noi, postate azi, 26 octombrie 2022.