Mega Mall anunţă o creştere medie de 31% a cifrei de afaceri, faţă de primele luni de la lansare, precum şi o creştere cu 32% a traficului de vizitatori.
Potrivit unui comunicat de presă trimis redacţiei, primul an de activitate a adus, de asemenea, rezultate semnificative pentru retailerii de fashion disponibili pe suprafaţa închiriabilă de 77.000 mp, aceştia înregistrând în medie o creştere de 36%, în timp ce partea de food&beverages a crescut cu 34%, iar serviciile cu 70%.
Mega Mall susţine că multiplele căi de acces şi parcarea supradimensionată (3.000 de locuri) au dus la un trafic echilibrat, 32% din vizitatori accesând mallul pietonal, 30% prin metode de transport în comun şi 38% cu ajutorul autoturismelor proprii.
Mega Mall este un proiect de retail al grupului de investiţii şi dezvoltare NEPI. În urma unei investiţii de 165 de milioane de euro, acesta acoperă în total 230.000 metri pătraţi.
Mallul dispune de un spaţiu închiriabil de 77.000 de metri pătraţi, dispuşi pe patru niveluri, şi găzduieşte în prezent 220 de magazine, dar şi o parcare cu o capacitate de 3.000 de locuri dispuse pe şapte niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiş.