Lufthansa şi partenerii companiei Austrian Airlines şi Swiss au transportat, în 2011, mai mult de 1,1 milioane pasageri din şi către ţara noastră, această cifră fiind în creştere cu circa 15% faţă de anul anterior.
Din numărul total al pasagerilor transportaţi anul trecut de grup, peste 680.000 au călătorit cu Lufthansa, în urcare cu aproximativ 15% faţă de 2010.
20% din biletele de avion ale companiei vândute în România sunt achiziţionate online.
"Datorită creşterii evidente peste nivelul pieţei, am reuşit şi obţinem o cotă de piaţă mai mare şi să majorăm gradul de ocupare", a declarat, ieri, într-o conferinţă de presă, Patrick Artiel, directorul de vânzări pentru România şi Republica Moldova al Lufthansa şi Swiss.
Domnia sa a preluat funcţia de director de vânzări pentru România şi Republica Moldova la începutul anului de la Stefan Versemann, care a fost numit director general pentru Azerbaijan şi Turkmenistan.
Grupul va introduce în această vară 32 de rute noi săptămânale, ajungând la un total de 178 zboruri, din cinci oraşe. Lufthansa va asigura, de la începutul lui iunie, patru zboruri săptămânale din Bucureşti către noul aeroport din Berlin, iar din 25 martie compania va dubla zborurile Munchen-Sibiu la o frecvenţă de două zboruri pe săptămână. De asemenea, Swiss Airlines va avea, din 25 martie, două zboruri zilnice pe relaţia Bucureşti-Zurich.
Grupul Lufthansa operează destinaţii în 82 de ţări, fiind alcătuit din operatorii Lufthansa, bmi, Germanwings, Austrian Airlines şi Swiss Air. În 2011, a transportat 106,3 milioane pasageri, în creştere cu 7,5% faţă de anul precedent.