Frigotehnica a înregistrat, anul trecut, o cifră de afaceri de pes-te 100 de milioane de lei şi cel mai mare profit din ultimii zece ani, a anunţat compania, vineri.
În 2018, compania autohtonă, care activează în industria frigului comercial şi industrial, cu recunoaştere europeană în piaţa soluţiilor de refrigerare, a obţinut o creştere de 230% a cifrei de afaceri şi a generat un profit de 7,5 milioane de lei, cu o creştere year-over-year spectaculoasă, au mai precizat reprezentanţii săi.
Potrivit reprezentanţilor companiei, succesul înregistrat anul trecut susţine obiectivele ambiţioase de viitor ale Frigotehnica - pentru 2019, compania doreşte să se extindă şi pe alte pieţe internaţionale, pe lângă cele deja explorate, să obţină o creştere a cifrei de afaceri cu 10%, precum şi o ascensiune de 60% pe segmentul de frig industrial.
Frigotehnica a mai transmis: "Creşterea impresionantă a profitului, de la 1,7 milioane de lei la 7,5 milioane de lei, este meritul eforturilor susţinute făcute la nivelul întregii echipe, precum şi a restructurării bilanţiere prin care a trecut compania. Noua strategie de management a fost implementată de ROCA, prima platformă de investiţii şi management destinată companiilor româneşti. ROCA a preluat acţiunile Frigotehnica în prima jumătate a lui 2018 şi a reuşit într-un timp record consolidarea cu succes a companiei, construind pe mixul existent de potenţial şi expertiză de neegalat".
Noua structură administrativă a companiei mizează pe expertiza unei echipe specializate, iar optimizarea proceselor de management a presupus includerea la nivel de top management a rolului de CFO, ocupat de Adina Cotiga, a lui Răzvan Voicu ca COO şi a fost continuată prin numirea lui Ionuţ Bindea ca CEO. În luna februarie a acestui an a fost făcută tranziţia către Adrian Neacşu, acum în poziţia de CEO, au mai spus reprezentanţii acesteia.
Adrian Neacşu, CEO Frigotehnica, a declarat: "Dorim să ne menţinem poziţia de lider în domeniul instalaţiilor frigorifice din România şi recunoaşterea pe care am dobândit-o pe plan internaţional pentru soluţiile inovatoare furnizate şi calitatea serviciilor. Succesul în business-ul nostru presupune ambiţie, disciplină şi multă muncă. Cred cu tărie în aceste valori care ne vor ghida spre a nu pierde nicio oportunitate".
Activitatea desfăşurată de Frigotehnica pe pieţele externe a avut o contribuţie importantă în obţinerea rezultatelor record pentru 2018, iar statisticile favorabile încurajează compania să îşi continue dezvoltarea în subsidiarele din Bulgaria şi Ucraina, au mai precizat reprezentanţii companiei, potrivit cărora Frigotehnica îşi propune, totodată, să îşi crească portofoliul de proiecte executate în Franţa şi alte ţări vestice şi să îşi consolideze poziţia şi aici prin realizarea de lucrări şi colaborări punc-tuale.
Înfiinţată în 1949, Frigotehnica, liderul pieţei de frig comercial şi indus-trial din România, împlineşte anul acesta 70 de ani de activitate în piaţa de profil. Principala linie de business a companiei constă în oferirea de soluţii moderne pentru instalaţiile frigorifice ale marilor retaileri, ale centrelor logistice, precum şi în industria alimentară. Compania îşi reînnoieşte constant angajamentul de a folosi în activitatea sa cele mai bune practici în toate aspectele legate de mediu şi furnizează soluţii ecologice, preocupându-se de economisirea energiei, de siguranţă şi de sănătate şi fiind un ambasador al acestor tehnologii pe piaţa locală.