Apa Nova a lansat aplicaţia mobile Apa Nova Bucureşti şi platforma web digitală complet refăcută. Compania şi-a propus să extindă şi pe telefoanele mobile şi tablete experienţa online a consumatorilor prin crearea unui ecosistem digital. Aplicaţia mobilă şi pagina web cu acces unic are acelaşi utilizator şi parolă, cu beneficii multiple pentru consumatori.
Aplicaţia mobilă Apa Nova Bucureşti şi noua platformă digitală www.apanovabucureşti.ro dau acces consumatorilor la serviciul de tip self-service. Prin intermediul lor, consumatorii pot afla informaţii actualizate, personalizate, făcând astfel posibile o întreagă gamă de operaţiuni, fără a mai fi necesară deplasarea acestora la Centrul de Relaţii Consumatori şi fără să mai apeleze la call center.
Aplicaţia pune la dispoziţie vizualizarea analizei de consum şi a facturii online, clienţii pot solicita analiza calităţii apei, îşi pot exercita spiritul civic sesizând problemele direct din teren, cu posibilitatea de a ataşa o fotografie, transmiterea indexului, consultarea datelor despre tarife, ofertele speciale sau informaţii despre zonele în care sunt programate lucrări de mentenanţă şi modernizare a reţelelor şi pot afla cele mai recente ştiri despre companie. În plus, consumatorii îşi pot accesa istoricul consumului pentru toate locaţiile de consum pe care le au.
Platforma online a fost reconfigurată dupa modelul website-urilor internaţionale ale companiei şi conţine o cantitate importantă de informaţii utile clienţilor, disponibile 24 de ore din 24.