Anul 2017 a fost unul excelent pentru Apple Watch, produs ale cărui vânzări au crescut cu peste 50%, potrivit News.ro.
Deşi Tim Cook s-a limita în spune doar că ultimul trimestru a fost cel mai bun pentru Apple Watch, datorită unei creşteri cu mai bine de 50 de procente a veniturilor, conform analiştilor Canalys întreg anul trecut a fost unul foarte bun pentru smartwatch-urile companiei.
Cei de la Canalys susţin că Apple a livrat 18 milioane de smartwatch-uri în 2017, cu 54% mai mult decât în anul anterior. 8 milioane dintre acestea au fost livrate doar în perioada sărbătorilor de iarnă.
Un rol important în performanţa Apple Watch a jucat-o suportul pentru conexiunea de date pe care a treia generaţie a adus-o. LTE-ul a contribuit la creşterea disponibilităţii, din ce în ce mai mulţi operatori oferind produsul spre vânzare.
13% din totalul vânzărilor de anul trecut este dat de versiunea cu suport LTE. Aceasta s-a bucurat de cel mai mare succes în Statele Unite, Japonia şi Australia.
Apple Series 3 fără LTE a reprezentat 35% din totalul vânzărilor de Apple Watch din 2017, iar restul vânzărilor au constat în modele din seriile mai vechi pe care Apple continuă să le comercializeze cu preţuri mai mici.