ARBOmedia derulează, începînd de luna aceasta, pe 30 dintre site-urile aflate în portofoliul său, o campanie de publicitate ce utilizează un format nou, exploatat în premieră naţională în publicitatea online din România.
Formatul inovator combină două tipuri de publicitate folosite pînă acum separat: videoclipul şi bannerul care îşi păstrează poziţionarea relativă în momentul derulării (sticky ad cu video streaming încorporat, în limbaj de specialitate).
Campania, al cărei beneficiar este clientul SEAT, se derulează în perioada februarie - martie 2005. Bannerul reprezintă oglinda campaniei TV de lansare a noului SEAT Toledo şi a fost creat în colaborare cu Webdev, avînd sunetul original, opţiuni de derulare, oprire sau închidere.
Călin Rotarus, Online Sales Director ARBOmedia, a declarat: "Această campanie ilus-trează tendinţele generale ale clienţilor de publicitate din România în ceea ce priveşte investiiţile pe internet în 2005, şi anume, aceea de a integra comunicarea online în strategia de comunicare globală a companiei, de a explora posibilităţile internetului ca mediu publicitar şi de a apela la formate mari, care, chiar dacă sînt mai scumpe decît celelalte, au impact mult mai mare".
Compania ARBOmedia funcţionează pe piaţa românească din anul 1995 ca filială a celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa, cotată la Bursa din Frankfurt din anul 2000 şi reprezentată în şapte ţări europene (Germania - sediul central, Cehia, Polonia, România, Slovacia, Spania şi Turcia).
În România, ARBOmedia gestionează în prezent spaţiul publicitar a peste 180 de canale de media - 4 staţii TV, 16 de titluri de presă centrală, 39 de titluri de presă locală şi peste 120 de web-site-uri.
Serviciul de vînzare de publicitate pentru internet a fost lansat de ARBOmedia în România în septembrie 2001.
Piaţa de internet este în continuă dezvoltare în Romania şi o dată cu ea şi portofoliul online al ARBOmedia, care numără în prezent peste 120 de site-uri în numele cărora compania vinde spaţiu de publicitate.