Guvernul Grindeanu e mort.
A fost electrocutat de înşurubarea ordonanţelor în Codul Penal.
Degeaba le mai deşurubează acum, asta poate preveni să nu luăm foc cu totul, dar mortu-i mort.
L-a curentat perversitatea promovării ordonanţelor, într-o urgenţă despre care, acum, sluga PSD Victor Ciorbea, care se preface că ar fi Avocatul Poporului, spune că, de fapt, nu există.
După ce a studiat actul, Ciorbea a constatat că, nu, urgenţa nu există.
Se vedea de la o poştă că urgenţa nu există, nu era nevoie de vreun studiu, dar, mai întâi, Ciorbea a trebuit să fie silit să se aplece să o studieze înainte să intre în vigoare, iar nu după.
În ianuarie, Victor Ciorbea a contestat la Curtea Constituţională legea care nu permite persoanelor condamnate penal să facă parte din Guvern (nici atunci n-a făcut-o pentru Dragnea, ci, aşa, din principiu).
Nu ştiu cum l-a convins preşedintele Klaus Iohannis, s-o fi uitat la el cu privirea aia goală, care te bagă-n jenă, se screme sau ce face?, îl strange chiloţii?, imaginaţi-vă scena: Iohannis Data priveşte fix în ochii klingonianului Worf Ciorbea, se unesc cu Romulanii şi pleacă la luptă împotriva Dominionului.
Sau a râs la el.
Nimeni nu rezistă la asta.
Când râde Iohannis, împietreşti.
Parcă-i Uri Geller, îndoaie lingurile telespectatorilor.
Care era Urgenţa reală a tipăririi la ora unu noaptea, a ordonanţelor în Monitorul Oficial al Guvernului Ponta (vezi măi Liviule că a fost şi Viorel bun la ceva?!)?
Liviu Dragnea se întorsese deja din SUA şi pretinsese că a văzut proiectul Ordonanţei, dar că nu a înţeles exact la ce se referă. El a susţinut că aşteaptă de la ministrul Justiţiei clarificări şi că nu a vorbit cu acesta şi cu Grindeanu despre Ordonanţă.
Când este de faţă Liviu Dragnea, Grindeanu ştie ce-i dă voie să ştie Liviu Dragnea, iar când nu e, e la fel.
Nu stăteai tu bine la Timişoara?!, onorabil, preşedinte al Consiliului Judeţean, nu ştergea nimeni cu tine pe jos.
Ca premier, eşti cam al naşpa milioanelea om în stat, n-ai nici un drept şi vorbeşti cu vocea tremurată, când îţi dă voie Dragnea, "Hai, zi şi tu!"
Nu-ţi prea dă voie, "eu zic...", "GATA!" şi primul ministru tace.
Guvernul Grindeanu a fost electrocutat pentru că a lăsat publicului impresia că a vrut să-l spele pe Liviu Dragnea.
Dar, cu el, în maşina de spălat, se mai clăbucea şi o listă lungă de alţi politicieni penali, astfel că ordonanţa graţierii a devenit Statut al organizaţiei transpartinice a infractorilor bine intenţionaţi, de la patrioţii Microsoft, la iubitorii de glie retrocedată.
Guvernul Grindeanu a fost electrocutat de tupeul "ministrului Justiţiei" Florin Iordache, care a afirmat că nu ştie dacă ordonanţele îl spală pe Dragnea, că cică n-ar fi avut curiozitatea să afle.
Să mori tu?!
Băi golane!
Iordache s-a răstit repetat la ziarişti - "Altă întrebare!" - de parcă avea de a face cu proştii de pe moşia lui ta-su, care are cratimă (mă rog, asta nu-i departe de adevăr, dar nici politically correct).
Dragnea l-a tras pe dreapta, chipurile şi-a delegat competenţele unui secretar de stat, care el însuşi era delegat al Ministerului Public şi la rândul său, Ministerul l-a retras pe secretarul de stat, curmându-i detaşarea şi l-a lăsat pe Iordache în ofsaid.
Guvernul Grindeanu a fost electrocutat de ameninţările cu războiul civil proferate de Tăriceanu, de scandalul din Parlamentul European unde ne-am ridicat fustele la doamne onorabile ca Norica Nicolai şi Maria Grapini, de scrisoarea comună a şase ambasade (acu şi-au găsit şi ăştia să facă economii?!) supărate că Suedia în van va fi premiat-o pe anticorupta Codruţa Kovesi.
Guvernul Grindeanu a fost electrocutat cu curent electric.
Curentul electric este o chestie de particule, în flux de la anod, la catod (sau invers) - anodul la Piaţa Universităţii şi catodul la Palatul Victoria; au fost particule multe.
Miticii le-au dat clasă la ţărani.
Particulele idioate au venit şi cu copiii, expunându-i la vacarm, limbaj fără perdea şi chiar petarde; am auzit că unii ţigani, când se bat, îi prind de glezne şi îşi folosesc copiii ca ghioage, dar, ghinion, manifestaţiile au fost nonviolente, acum, să fi văzut ce reclamă ne făceam la CNN şi Sputnik, NATO îşi mută scutul antirachetă de la noi, iar Putin i-ar fi cerut înapoi harta Basarabiei pe care i-a dat-o lui Dodon, spunându-i că nu-i bine să te bagi cu românii.
Guvernul Grindeanu e mort.
L-a electrocutat Liviu Dragnea, când a crezut că dacă cetăţenii au votat PSD, atunci poate să le-o tragă cetăţenilor; când a crezut că mărirea salariilor este o şpagă naţională să-i facă pe cetăţeni să-nchidă ochii la imoralitatea lui.
Baba Dragnea degeaba aşteaptă ca moş' Grindeanu să mai dea din picioare.
Baba Dragnea crede că deşurubând siguranţele, îl învie pe moş Grindeanu.
Nu, protestele continuă.
Dacă Grindeanu ar mai mişca, atunci ar fi un mort viu.
Ar fi un zombi.
Cine crede un zombi?
La intern?
La extern?
Muşcă şi se ia!
Fugiiiiţi!
1. Esti rau...
(mesaj trimis de EU în data de 06.02.2017, 00:07)
din motive de partizanat. Ce facem cu votul romanilor? Si Johanis nu e la fel de zombi?!
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 00:18)
Ti s-a parut ca-l descriu pe Iohannis drept Fat Frumos?!
Dar, problema e ca n-ai priceput metafora: Grindeanu a fost zombificat de Dragnea si este o prostie sa creada ca abrogarea mai poate sa-l invie.
Evident, sint partizan, ti se pare normal sa ramin indiferent in fata infamiei?
Ce legatura faci intre "votul romanilor" si infamia lui Liviu Dragnea?
Eu, unul, nu vad vreuna.
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 00:18)
Ti s-a parut ca-l descriu pe Iohannis drept Fat Frumos?!
Dar, problema e ca n-ai priceput metafora: Grindeanu a fost zombificat de Dragnea si este o prostie sa creada ca abrogarea mai poate sa-l invie.
Evident, sint partizan, ti se pare normal sa ramin indiferent in fata infamiei?
Ce legatura faci intre "votul romanilor" si infamia lui Liviu Dragnea?
Eu, unul, nu vad vreuna.
1.3. P.S. (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 00:22)
Mentionez ca Iohannis a fost foarte activ si a facut foarte multe ca sa stopeze agresiunea lui Dragnea, mai multe decit am crezut ca este in stare.
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 01:50)
el sau serviciile
el nu a facut mai nimic
1.5. se pare ca a fi Presedinte se invata (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de The Brute în data de 06.02.2017, 05:36)
si are pentru Romania o buna implementare. E nevoie de un declic pentru a elibera o forta inerta, ascunsa in palatul Cotroceni si care se pune la dispozitia Presedintelui.
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de un guru în data de 06.02.2017, 09:16)
Chiar era viu inainte ? Nu parea :)
1.7. psd zombi (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de ciuma rosie în data de 06.02.2017, 09:43)
Chiar sintem condusi de niste zombalai care nu numai ca ne ignora, dar ne si sfideaza, cu toate ca sintem milioane care protestam...
1.8. vot (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de un guru în data de 06.02.2017, 09:48)
Pe buletinele de vot nu era intrebarea ,, sunteti de acord sa fiti furati de : 1 psd 2 pnl 3 pmp , etc ,, asa ca una e una si alta e alta.Cand i-au spus lui Dragnea si Zgonea si Sturzu ca e rau pt partid sa-l mai conduca el i-a zburat .Oamenii au votat PSD pt program nu pt Dragnea.
1.9. maxim (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de Obama în data de 06.02.2017, 11:25)
amuzant pasajul cu Iohannis! am ras copios!
1.10. Vivat, detinator al adevarurilor absolute (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de Dyogene în data de 06.02.2017, 11:37)
Ce-mi plac mie astia care le stiu pe toate, care stiu ei cum merg lucrurile, ce dedesubturi sunt, ce sfori se trag. Agenturili, amestecul in treburili interne. Am o intrebare pentru astia cu serviciile (alta intrebare): De partea ailalta nu sunt servicii? Televiziunile, liderii de opinie, jurnalisti cu vechime care au schimbat macazul, astia nu sunt pe statul de plata al vreunui serviciu despre care se spune ca a redevenit foarte activ in ultimii ani?
1.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.10)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 12:53)
Ba cred ca da.
1.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de zaza în data de 06.02.2017, 13:00)
Mi-a placut comentariul..cu multe metafore adecvate.
Votul romanilor trebuie respectat.,dar,dar,dar.... avand in vedere i josnica marsevie pe care au practicat-o...tripleta Dragnea,Grindeanu,Iordache + Tariceanu si care a facut inconjorul lumi nu exista decat o solutie:
1, Demisia fara echivoc a Guvernului Grindeanu
2.PSD sa-si rezolve problemele cu Dragnea..D.p.d.v. politic el este total mort.Nu mai poate avea nicio sansa de a se reabilita sau pretinde sa ocupe o alta functie(sa zicem mai mare)..Daca PSD il ascunde sub "pres" o sa sufere mult.
3. Propunerea unui alt Guvern din alte persoane { cele existente erau marionetele lui Dragnea...Eram de rasul,,rasului sa propui la MAI o fosta secretara de la o scoala de nevazatori .....si unde pui ca circula pe surse un zvon ...ca atunci cand a venit prima data la birou sa-si preia mandatul i s-a prezentat onorul...Pentru Onor spre Stanga prezentati ARM...La cuvantul ARM..fiind un mcuvant mai "apasat" rostit de militari,,,d-na Carmen a cazut pe trepti }... sau nu stiu cat se pricepe Olguta Vasilescu..la problrmrlr sociale si de munca etc.
Lasand la o parte putinele mele ironii situatia este grava pt,Romania.Exista la ora actuala o lipsa totala de predictibilitate in Europa si nu numai...Iar ca sa poti face acum o mica readucere pe plan extern ... a credibilitati Romaniei nu exista decat a lua masuri RADICALE,,altfel presa straina vor repeta aceleasi "
Ca sa nu lungesc prea mult...ne punem intrebarea cum poate Grindeanu sa ..apara in fata omologilor lui pe plan international ??? Vrei nu vrei mai ales in conjunctura actuala ce se intampla in lume..ca si prim- ministru trebuie sa te duci in "lume"....Hai sa zicem ca Tariceanu poate sa se mai balangane pe culoarele Senatului si mai da si el cate un interviu...denigrator ca deobicei..dar Guvernul ???
Apropo Melescanu MAE..parca participa la o intalnire...la Bruxelles,,pe teme de politica externa... imi pon intrbarea ce o sa zica acolo ??? Acolo nu mai tine cu minciuni.... Ori cum am lua-o...nu putem iesi din acest clinci cacacios decat luand masuri radicale.
1.13. E adevarat... (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de EU în data de 06.02.2017, 13:32)
ca nici pe Johanis nu l-ai iertat, dar mai erau multe de spus despre el (de exemplu despre rolul lui de presedinte mediator). Partizani suntem toti, insa problema este ca atacul asupra guvernului (care a facut 20 de lucruri bune, unul rau) este DE FAPT un atac impotriva PSD. Pe care il sustii, nu e asa, Make? Astept un Da sau Nu.
1.14. Ala rau (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de Bad Boy în data de 06.02.2017, 15:00)
Lucrul ala rau e cu doua ordine de marime mai substantial (mai mare in valoare absoluta) decat toate celelaltre 20, care de fapt au fost o spaga ieftina ca romanii sa-l treaca cu vederea pe cel mai important. PSD ataca val;orile fundamentale ale omenirii: dezincriminand abuzul, lasa loc furtului. Furtul este dezaprobat de catre religiile majore, atat in Biblie, cat si in Tora. Si trebuie vazute drept valori sociale, nu neaparat strict religioase. Chiar si Coranul are reguli impotriva furtului, ce-i drept circumstantiate.
Despre asta vorbim, de-aia nu sunt comparabile lucrurile.
1.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.11)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 15:25)
Ba au Da, Make? iarasi o indoi.
1.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 15:27)
PSD l-ar putea ascunde sub pres si pe Dragnea; ar sta langa/si-ar tine de caldurica cu Ponta.
1.17. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de Alias în data de 06.02.2017, 15:29)
Ba cred ca da.
Alta intrebare.
1.18. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.15)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 19:33)
Am spus ca da, serviciile cred ca sint prezente peste tot.
Ce naiba?
1.19. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 19:35)
Nu prietene, mi-ar fi sila sa sustin vreun partid politic.
PSD nu-i partid politic?
2. fără titlu
(mesaj trimis de Cristi C în data de 06.02.2017, 00:29)
Ați spus anterior că nu vă interesează corecturile tehnice ale faptelor, pentru a le pune în domeniul realului, al adevărului. Partea informativă a dv nu a depășit nivelul de zappat televizor. Zapp, Zapp,... nu ați deschis OUG 13, nu ați citit motivarea Av Poporului. Asta în timp ce tot poporul a devenit literat în materie penală.
Urgența exista în aceeași măsură în care a existat pentru Cioloș în mai 2016 la o OUG similară (iar eu nu am o părere clară). Ciorbea s-a referit doar la una dintre motivările urgenței, cea dată de directiva CEDO care afectează art 2, alin 4 din OUG 13, ce modifică Codul de procedură penală.
Putem rezuma OUG 13 la:
11 modificări ale Codului Penal
4 modificări ale Codului de Procedură Penală - aici există o modificare legată de decizia CEDO care nu este urgentă.
Putem discuta și despre intrarea în vigoare a OUG care s-a întâmplat chiar de pe 31 ianuarie.. lucru care a schimbat opinia lui Ciorbea despre ridicarea excepției.... dar vă plictisesc. Sunteți ziarist în fața unui televizor. Nu în fața documentelor.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 06.02.2017, 00:32)
PS: în caz că nu a fost clar, multe dintre cele 11 modificări ale Codului Penal au legătură cu decizii CCR al căror termen de implementare fusese demult depășit - adică exact motivarea urgenței de către ministrul Prună din guvernul Cioloș. Iar eu nu susțin că este o motivare justificată. Dar este un precedent al clasei politice.
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 00:42)
Desigur, ma plictisesc amanuntele nesemnificative, am constatat ca folosesti tehnica asta ca sa abati de la subiect, asa cum ai facut-o si deunazi.
Nu esti niciodata sensibil la noianul de minciuni evidente pe care il deverseaza cei pe care ii aperi.
Cit de moral esti?
Te-am vazut.
Nu mai intru in detaliile pe care le ridici, pina nu imi recapat increderea ca are rost.
2.3. P.S. (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 00:49)
Prezinti minciuna urgentei, drept o motivare despre care nu afirmi ca este justificata; de ce nu o califici drept ceea ce este, simplu, direct - MINCIUNA ?!
Nu crezi ca formularea ta este imorala? Felul in care te-ai exprimat este el insusi o minciuna.
2.4. abuz in serviciu de la 200.000? da sau nu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de The Brute în data de 06.02.2017, 00:54)
Draga Cristi C, mioriticul e brutal, ai uitat?
2.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 06.02.2017, 01:07)
Puteți rămâne în universul "realului" dv. Aceea este zona dv de confort în care aveți o atenție selectivă și distorsionată, ingredientele unei păreri imorale. In cazul realului factual, Ciorbea este de blamat mai puțin decât procurorii generali care au mințit cu carul.
Doar ca un exemplu luăm cazul unei singure acțiuni a celor doi și vedem cum Cosmin Costaş, cadru didactic la Facultatea de Drept a Universităţii Babeș-Bolyai din Cluj Napoca, spune:
"Ministerul Public, reprezentat de Dr. Augustin Lazăr, a atacat în contencios administrativ OUG nr. 13/2017 cerând "anularea" și "suspendarea" OUG. Pe acțiunea asta, la Contencios Administrativ la Drept UBB erai trimis direct acasă cu un 2 (doi) în brațe, să o iei de la început cu învățatul.[și urmează argumente]".
Poate îmi explicați cum poate cineva reacționa la minciunile unei părți (ale PSD, mai concret, vreo două-trei modificări din cele 15 care au fost vârâte cu mușchii politicului, nu ai dreptății), când vede venind din partea cealaltă un ocean similar de minciuni. Ambele părți mint. Una, conjunctural, se află la putere, legitim. Cealaltă este mai obscură în intenții.
2.6. Urgența (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 06.02.2017, 01:23)
Vă răspund specific la chestiunea urgenței. Clar punctul de la CEDO nu avea ce să caute în OUG. Ba chiar articolul din Codul de Procedură Penală atins de CEDO nu are nicio legătură cu penalii PSD-ului. Are legătură cu judecarea unor persoane în lipsă. De ce a introdus PSD-ul asta în OUG? Nu știu. Poate pentru că numele CEDO prezenta greutate în justificarea OUG? Habar nu am. Nu avea ce căuta în OUG și Ciorbea are dreptate... în fapt, Ciorbea a validat doar un singur punct dintre cele aruncate cu furca pe hârtie de Procurorul General. A preferat să anexeze opinia lui Lazăr la excepția lui... să o lase în plata CCR-ului.
Deci, dacă vreți o prioritate a gravității distorsiunilor democratice, Av Poporului este printre cei de la coadă, în spatele mai abuzivilor Procurori (Lazăr și Kovesi) - este irelevant dacă cei doi folosesc obiective morale ca scuză pentru mijloacele folosite.
Revenind la chestiunea urgenței, eu pur și simplu nu mă pot decide. In unele cazuri, CCR a declarat pur și simplu neconstituțional un articol și a cerut legislativului să îl repare cumva. În altele (probabil mai multe), CCR a spus cum se poate interpreta o cauză din Codul Penal astfel ca ea să poată fi interpretată drept constituțională.
În prezent, instanțele folosesc ambele materiale: Codul Penal dar și deciziile CCR. Se uită pe rând, în ambele. Deci n-ar fi o mare urgență să fie remediat Codul Penal.
Dar, Codul Penal este și pentru cetățean care, conform dreptului și a motivațiilor CCR, trebuie să știe permanent dacă încalcă legea sau nu, comite sau nu o infracțiune. Codul Penal este suficient de mare. Trebuie acum cetățeanul să citească și izvoarele de drept constituțional emise de CCR pentru a înțelege ce este legal și ce nu (așa cum fac instanțele ce au doctori în drept)? A citit cineva una măcar? Este dificilă.... mai grea decât Levantul de Cărtărescu....
Este urgent ca o lege să redevină clară pentru cetățean? Bunul simț spune că da. Este minciună să spui că nu. Asta nu înseamnă că OUG-ul este cel mai bun mijloc. Asta am și spus la început comparând cu situația Ciolos. Este un precedent nefericit al clasei politice de a rezolva prin dictat.
2.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.4)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 06.02.2017, 01:33)
Nu, pragul nu are nicio justificare ca valoare și mi se pare mare comparativ cu legi din alte țări.
2.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 06.02.2017, 01:59)
Ah, acum am priceput. Deci susțineți că dacă cineva expune o motivație formată din subiectele A, B și C, iar eu desființez A și C iar despre B nu spun nimic, asta mă face imoral (sau amoral) pentru că nu afirm explicit că B este adevărat.
Recunosc că nu mi-am pus niciodată problema acestui fel de percepție.
2.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.5)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 02:00)
Asa cum spui, sint ziarist in fata televizorului; la televizor, nu l-am vazut nici pe Costas, nici pe Lazar, dupa cum nici ceilalti telespectatori nu i-au vazut.
In schimb, cu totii i-am vazut pe Dragnea, Grindeanu, Iordache si Iohannis; cititorii au necesitatea cristalizarii unor opinii, in primul rind, fata de ceea ce vad si asta este ceea ce fac.
Se numeste jurnalism, il exersez onest si pertinent.
Studiul in adincime, ca sa se stabileasca cine minte mai mult, este curiozitatea ta particulara, poate fi interesant, dar nu in presiunea acestui moment.
Se pare ca, pentru tine, faptul ca una dintre partile care minte se afla la putere, nu apleaca balanta interesului.
Indeajuns de ciudat, dar explicabil - tu nu esti ziarist si drept urmare, ai circumstante atenuante.
Prin definitie, ziaristul este concentrat asupra celor aflati la putere - legitim, cum spui.
Nu conteaza care partid se afla la putere, ziaristul are datoria sa observe defectiunile exersarii puterii, deoarece el reprezinta interesul cetatenesc.
Intre altele, ai bagat de seama ca articolul de fata este un pamflet?
Te informez ca pamfletul permite nu doar inexactitatea, ingrosarea, exagerarea, ci chiar minciuna.
Totusi, jurnalismul este o ocupatie specializata, avind complexitatile sale, cu scopuri si mijloace specifice, avind rezultate diferite de cele ale rapoartelor.
Nu vreau sa-ti dau lectii de jurnalism, cum nu accept lectiile tale de intocmire de referate.
2.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.8)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 02:17)
Depinde de ponderea lui A si C, in economia concluziei, normal.
Ele pot fi determinante, sau nu, iar in ultimul caz, sint nerelevante. Dar, oricit am examina astfel de chestiuni, nu ar avrea nici un rost sa conchidem vreun algoritm, demersul jurnalistic depinde de resorturi personale ale ziaristului - sensibilitate, ierarhie de valori, intuitii, ba chiar abateri de la logica comuna - caci, in final, conteaza ca ziaristul sa se exprime, iar ceea ce ofera sa fie necesar.
2.11. atunci unde este manipularea, daca pragul nu e (răspuns la opinia nr. 2.7)
(mesaj trimis de The Brute în data de 06.02.2017, 05:29)
ce evitati dvs a recunoaste domnule Cristi C este faptul ca romanul de rand are un foarte irascibil simtamant al dreptatii.A devenit foarte clar la alegerile din 2014, atunci cand oamenii au infruntat ploaia ore intregi sa bage o hartie intr-o cutie.Am realizat doar cand cineva m-a intrebat la ce este coada respectiva. Opt Minute si 15 secunde mergand la pas ai ocazia sa privesti oameni care asteapta pentru o idee.Prin comentariul dvs incercati sa aduceti in prim plan ideea ca sunt o simpla masa de manevra, devenind astfel un Boia fara succesul financiar obtinut de pe urma elucrubatiilor dumisale...
2.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.8)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 08:48)
Ati observat ce a facut Cristi C.?
A pus probleme de informare, de logica si de pertinenta in jurnalism, cind problema este ca Guvernul Grindeanu a fost compromis.
2.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 09:01)
Buei, cum s-a compromis guvernul Grindeanu la o săptămâna după ce Ghiță se scăpase pe Securitate. :)))))))
2.14. Cristiiii :))) (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de un guru în data de 06.02.2017, 09:30)
Cristi , tu esti orice dar nu esti prost .De ce incerci sa pari asa ? :) Daca sunt infractori si printre magistrati asta nu e o scuza sa incercam sa scapam de pedeapsa infractori politicieni. Intra legea frumos in Parlament , dezbateri cu specialisti un timp rezonabil , transparenta si nu mai iesea nimeni in strada sa comenteze .Daca intra unul noaptea peste tine in casa si ai o arma te sperii si tragi nu mai stai de analize.Asta nu inseamna ca esti prost ci ca ala nu avea ce cauta in casa ta la ora aia chiar daca nu venise sa te omoare ci doar sa fure :) Asa si cu manifestantii , nu trebuie sa fie doctori in drept , au vazut cum s-a dat ordonanta , arogantele de dupa ale lui Iordache , avizele negative de la CSM , parchet , etc si au reactionat cum e normal in democratie .Bine ca au fost pasnici la cate provocari au fost.
2.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.14)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 06.02.2017, 11:01)
Gurule, bineînțeles că nu mi-a plăcut atitudinea lui Iordache la conferința de presă. La fel cum nu mi-a plăcut nici replica lui Lazăr, procurorul general al României care spune despre noi că suntem "un popor incult" dezinformat de televiziuni.
Bineînțeles că vreau să scap de politicienii corupți, sau măcar să îi țin sub control printr-un mecanism de verificare mai transparent. Dar sub nicio formă nu vreau ca forța mea politică să fie confiscată de alți politicieni poate la fel de corupți.
Guvernul Cioloș a contestat Legea Dării în Plată la CCR pentru anumite motive. Cred că niciunul nu a fost adevărat și acceptat de Curte. Este adevărat că în înțelepciunea ei CCR a remarcat un alt motiv pentru care LDP a fost reconfigurată total și nu mai acționează precum doreau inițiatorii (a găsit impreviziunea).
Guvernul Cioloș a acționat la influența marilor corupători, a marelui capital, băncile, ECB. Înțelegi despre ce suntem forțați să decidem la vot sau să sprijinim în stradă:
- mici corupți din România vs marii corupți din UE.
Greșesc? Tu cum ieși din dilema asta? Pentru că a treia cale nu există, din păcate și o cred cu mare amărăciune. Citește și articolul lui Rechea despre marea corupție.
2.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.15)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 11:55)
Foarte pertninenta observatia.
2.17. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.15)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 12:03)
A treia cale este sa spui ceea ce gindesti si ceea ce simti, indiferent de ceea ce spun Ciolos, Iohannis, Dragnea si Tariceanu, Turcan si Basescu.
Capcana pe care ti-o intind politicienii este sa tii cont de ei, cind ei nu tin nicidecum cont de tine. Deindata ce tii cont de ei, ai intrat in jocul politic si te pozitionezi in favoarea unora si contra celorlalti, tocmai impotriva intereselor cetatenesti.
Este ceea ce faci tu, Cristi C,
2.18. relativ (răspuns la opinia nr. 2.7)
(mesaj trimis de Yehud I în data de 06.02.2017, 15:16)
In Romania, o tara corupta in toata istoria ei scrisa, pragul ar trebui sa fie negativ, adica sa se pedepseasca drastic si intentia. Daca vrem sa ne uitam la altii, sa nu-i vedem doar pe cei care au 500 de ani de sisteme de preventie in fata noastra, pentru ca aceia si-au rezolvat infrastructura anti-coruptie. De fapt experienta altora arata ca nu se poate curata o societate decat prin pedepse ferme, multe peste nivelul considerat uman in zilele noastre intr-o societate civilizata. Orice am spune, orice prag lasa loc de interpretare: daca se cumuleaza sau nu faptele, daca e cu inflatie sau nu, daca e 'posta' la decizie sa se divida la numarul de participanti, s.a.m.d. E corect ca trebuie definit mai exact abuzul, sa nu ramana la discretia procurorilor, dar altfel, pentru un fir de iarba care costa 100 de lei cred ca nu trebuie prag. Si e necesara pedeapsa care descurajeze furtul, nu sa fie un 'hedging' pentru astfel de 'investitii'.
2.19. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 15:37)
Make, abaterea de la subiect (obiect) este data de faptul (se pare ca nu-l constientizeaza) ca face abstractie de scopul/adevarata tinta a ordonantei.
Albitul la ceas de noapte a deranjat poporul.
In rest toate sunt bla, bla, bla....
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 01:01)
O frumusețe de articol!
3.1. o opera de arta a genului (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de The Brute în data de 06.02.2017, 05:47)
Cititorul este confruntat cu ridicolul situatiei atragandu-i atentia asupra consecintelor si prin estomparea amanuntelor clarificand astfel miza intregii dispute
4. Alegeri Anticipate...
(mesaj trimis de Dr.WHO în data de 06.02.2017, 01:44)
Ajung aproape doua luni de guvernare P.S.D., infractorii la butoane, economia dusa la cai verzi pe pereti!!!!Dragnea si Tariceanu la puscarie!!!!Demisia, guvern provizoriu, in maximum, 9-12 luni, alegeri anticipate!!!
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 01:48)
huo iohannis la puscarie, a furat juma de milion de euro de la stat si si-a renovat palatul cu 1.2 milioane de euro
4.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 01:49)
postace prapadit
guvernul a fost investit pe 4 ianuarie, acum o luna, prapaditule
4.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 11:57)
Din pacate de aceea ne aflam aici. Pozitii extremiste din ambele tabele. Noi ceilalti la mijloc!
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 04:46)
Misto text! "M-am ras", cum ar zice Marean.
Multimea care s-a adunat in piata Victoriei si in orasele tarii nu pleaca urechea la argumentele stufoase si specioase ale unor indivizi ca Cristi.C, care nu poate fi in niciun caz banuit de bunacredinta.
S-a vazut clar ca lumina zilei ticalosia pusa la cale, la miezul noptii de Dragnea si ai sai.
S-a vazut apoi cum, incercand sa-si ascunda gafa, au mintit si insultat mai abitir oamenii veniti sa protesteze.
Cei care se fac ca nu inteleg mint la randul lor.
MAKE, am auzit zilele astea teoria ca, totusi, o tara nu poate fi condusa de o adunare de oameni fara lideri si fara doctrine, ca oamenii ar trebui sa se duca acasa sau sa se inscrie intr-un partid.
Adica sa recurgem la consacrata democratie reprezentativa.
Eu stiu ca adevarata democratie este democratia directa practicata la Atena de Pericle.
Oare este atat de greu, in zilele noastre, cu tehnologia de azi sa reinventam democratia?
5.1. cineva a spus ca fiecare roman e un Edmond Dantes (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de The Brute în data de 06.02.2017, 06:06)
sa aduni o piata intreaga si ramurile adiacente ale bulevardelor din Piata Victoriei e unic pe plan mondial. Johannis are o reclama pe care v-a trebui sa o onoreze.Cat despre Dragnea cu a sa prpozitie ca nimeni nu vrea sa-l demita pe presedinte e deja iistorie. Era prin puterea votului lider maximo si a ajuns ridicol maximo...
5.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 08:16)
Se observa ca atunci cand Spui miez de noapte la o sedinta inceputa la ora 20 si terminata la ora 21 esti de reacredinta. O fi cristi c prea tehnic dar tu esti mincinos de-a dreptul. Este dreptul tau sa minti din motive politice ca orice propagandist.
5.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 08:27)
Tiparirea in MO cand a avut loc? Nu in miez de noapte? Ti se pare normal?
5.4. Citishi, ma nene? (răspuns la opinia nr. 5.2)
(mesaj trimis de Juvete în data de 06.02.2017, 08:48)
Citishi, ma nene, comentariul cu pamfletul? Si nu te lamurishi? Ia si dex-ul atunci.
Sau ziseshi ca daca ne-arati ca orele nu sunt la mijloc cu precizie NASA, asta darama argumentatia?
Ma nene, nu-ntelesesi nimic. De fapt o faci si pe niznaiu'. Aia-s niste mincinoshi ordinari, care vor sa dea liber la furat alor lor. Credeau ca o fac pe shestache. Iaca nu le merse!
5.5. iaca, ca insista! (răspuns la opinia nr. 5.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 13:30)
Se pare ca acelasi prolific, ingenuos si ingenuu lacatus cofetar de Ministru al justitiei a dres repede un proiect de lege mobilat cu aceleasi doleante de albire dosare (a la Dragnea) si cu bunastiinta primului ministru sinistru l-a trimis spre dezbaterein Parlament!! Hotii nu se lasa, in sedinta de psd din dimineata asta, probabil ca si-au facut planul de bataie pentru meciul cu opozitia, in dezbaterea acestor reglementari , cine pe cine tine, santajeza, etc. Acum mai ramane sa vedem pozitia reala a pnl, udmr, pdl, usr! chiar si prin absenta vom putea vedea ce le poate pielea.
5.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 15:43)
Pe naiba! si toti se vor alege la final cu o mare comoara?
Cred ca esti un mare mincinos.
5.7. Idem si la fel (răspuns la opinia nr. 5.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 15:48)
Nu normal; absolut normal , functioneaza principiul simetriei: elaborare la ceas de noapte/tiparire/ publicare, idem.
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 06:46)
Dragnea si-a aratat limitele ,si cele intelectuale,mai ales acelea.Nu e intamplator ca ,venind dintr-un judet unde ,timp de 27 de ani nu a reusit sa faca nimic ,o intreaga tara este prea mare pentru capacitatile lui.Nici cu intregul aparat de partid in spate dar si cu restul angrenajelor,inclusiv media,nu a reusit sa reziste mai mult de cateva saptamanani pana ca multimea sa ajunga sa il huiduie.
6.1. Am mai explicat (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 06.02.2017, 06:57)
Totusi reiau. Pensie mie imi trebuie. De ce sa se faca haz de mine si de altii? Am mai explicat si acum reiau. Am muncit si vreau bani. Nu ma intereseaza. Cum adica ce fac cu ei. Este treaba mea de unde este treaba guvernului totul este sa imi dea. Eu merg pe bani si daca imi da atunci asta trebuie sa conteze. Ce scrieti voi nu conteaza ca totusi stiu si eu ce scriu.
6.2. diferenta intre Dragnea si Treichl, rafinamentul (răspuns la opinia nr. 6.1)
(mesaj trimis de The Brute în data de 06.02.2017, 07:12)
desi amandoi au in agenda actiuni de binefacere, unul dintre ei iti trimite factura de la Chisinau. Pana invata celalalt se pare ca reptilele din piata Victoriei vor locui in stres
6.3. Furt de identitate 6.1 (răspuns la opinia nr. 6.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 07:59)
Mesajul 6.1 nu apartine cititorului Cristi C. Furtul este caracteristica ticalosilor care striga apoi hotii.
6.4. asta ma gandeam si eu (răspuns la opinia nr. 6.3)
(mesaj trimis de The Brute în data de 06.02.2017, 08:08)
Dar cine sunteti dvs in afara de Cristi C pentru a-i cunoaste mesajele? de ce nu va semnati...
6.5. anonim nr.6 sintetizeaza cel mai bine situatia (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de prunu în data de 06.02.2017, 08:39)
ce-o fi in capul oamenilor astia care lasa orajus/regiunea lor ca sa vina sa se faca de ras pe o pozitie in fruntea tarii??
chiar nimeni nu vede in viitor ca sa se ocupe de pregatirea conducatorilor?
ajungem toti sa regretam viziunea pe care o avea/o are institutia regala (acolo unde are un exercitiu continuu)?
6.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 15:50)
Ianus ( nu Ianos! ) cel cu a doua fata.
6.7. bravo ccristi (răspuns la opinia nr. 6.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 16:18)
Cine face haz de tine si de pensia ta?, sau de faptul ca te bucuri daca se mai da ceva la pensie? nimeni nu ti-a contestat dreptul acesta, nimeni nu contesta masurile incluse in programul de guvernare; bravo lor psd-istilor ca sunt ambitiosi! doar cu aceste promisiuni au si castigat alegerile (nu cu promisiunea de a altoi codul penal!!) cu cateva reserve totusi: 1.stai intai sa te vezi cu marirea reala;
2. putem pune pariu ca in scurt timp apare Marionet nr 1 si anunta ca din cauza manifestatiilor din strada nu mai pot sa acorde maririle promise si toate taierile de taxe?! acestea se proroga:-)) pana se va vedea albit Dragnea, probabil;
3. se pare ca bugetul este asa de nerealist structurat cu o crestere economica >5% incat f. curand vor face rectificari (bineinteles ca vor justifica fie dand vina in interior, fie in plan extern nustiuce s.a.m.d.
intr-un cuvant neste smenari ... care din pacate pe noi ne reprezinta, sunt acolo pe banii nostril si cel mai grav, pe obrazul nostrum ca natiune!
6.8. dear mr Brute (răspuns la opinia nr. 6.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 16:32)
nu ne mai intereseaza cine e, sau nu Cristic! oricum e dus la Cotroceni sa-si exerseze corzile vocale alaturi de plutonul de pensionari care presteaza artistic, tot ceea ce le-a picurat reteveiu... recunosti de departe figurile pensionarilor lacuste care se muta dintr-un studio tv in altul sau de la o agentie de publicitate la alta, oriunde se dau ceva biscuit si ceai si 2-3 banuti nu strica. asa ca hai noroc cristi c, sa traiesti binee, la mai maree!
7. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 08:36)
BASESCU E DE VINA!
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 09:02)
Băsescu a construit statul mafiot care luptă acum să-și ia țara înapoi. Adică bugetul.
7.2. Si inaintea lui Base? (răspuns la opinia nr. 7.1)
(mesaj trimis de Nastase (Adrian) în data de 06.02.2017, 15:28)
Inaintea lui Basescu nu era niciun stat mafiot? Era doar un vid dureros in tara asta?
Cumva asta e si teoria lui Roessler, care spunea ca in Transilvania. cand s-au asezat ungurii, era un pustiu ametitor.
7.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 16:34)
Băsescu și-a adoptat singur privilegiile de putere prin intermediul CSAT și al serviciilor secrete, iar cu ajutorul Monicai Macovei a rezolvat justitia.
Basescu.
8. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 08:42)
Make scrie in mai multe feluri dar de fiecare data exceptional.
9. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 09:05)
Domnule MAKE, Nu credeti si dvs ca activitatea unor ministri (pe langa cel al transporturilor) ar trebui apreciata si dupa gradul de atragere a fondurilor europene pentru proiecte cu adevarat de interes? De exemplu, ministrul justitiei pentru construirea de penitenciare cu fonduri europene (10 penitenciare a cate 600 locuri pe terenurile fostelor unitati militare ar fi de ajuns), ministrul sanatatii pentru construirea de spitale, ministrul educatiei pentru construirea de scoli, gradinite si crese, ministrul muncii pentru construirea de azile pentru batrani (azilele private jecmanesc) etc. Parerea dvs si a ziarului conteaza si daca sunteti de acord, poate incepeti o campanie pe aceasta tema. Multumesc
10. Impacare!
(mesaj trimis de Pribeagul în data de 06.02.2017, 09:31)
Mache cu pamfletul lui reprezinta protestantii din Piata Victoriei, iar Cristi C cu siciielile lui reprezinta protestantii de la Cotroceni.
Cum ii impacam?
Realitatea este ca mos' Grindeanu da din piciore ca un prunc. Si nu numai el, parca mai abitir decit el da din piciore Iordache. Ce harnic este el! Cita treaba are el la Parlament! Si-a delegat si atributiile la Guvern, baba Dragnea nu se descurca fara el!
Ce facem, ridem sau pingem, sau ne infuriem in Piata Victoriei?
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 09:41)
Nu, Make are dreptate, guvernu-i mort pentru democratie si prin urmare, pamfletul sintetizeaza ambele puncte de vedere.
10.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 10:15)
Mie cel mai mult mi-a placut ca "Miticii le-au dat clasa la tarani".
10.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 15:53)
Simplu si democratic; ii lasam in pace.
10.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 15:55)
Este normal; miticii doar taranilor le-ar putea da clase, clase primare; in rest ar avea de invatat multe de la tarani.
11. mita
(mesaj trimis de un guru în data de 06.02.2017, 09:44)
E bine ca au crescut pensiile si salariile.Dar daca cresterea asta a fost facuta pt a da o mita mascata electoratului sa inchida ochii la furturi de miliarde nu mai e bine . Romanilor le-au mai fost crescute veniturile nesustenabil in anumite perioade in timp ce erau furati sistematic rezultatul fiind ca in final inflatia a papat cresterile de venituri iar oamenii au ramas fara spitale , scoli , drumuri decente .Daca incepem iar cu dam un miliard de euro la bugetari sa putem fura noi 5 miliarde linistiti nu va fi bine in veci in tara asta.E socant pt mine sa il vad pe Cristi , aparatorul bancilor , acceptand oug data de guvern pt ca am vazut in piata chiar CEO de banci si stim ca Psd e contra multinationalelor care fura poporul :) Sa -l fure doar ai nostri , zic :)
11.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 06.02.2017, 11:20)
Vezi tu, gurule, nu prea ai înțeles resorturile poziției mele în cazul LDP. Nu am apărat băncile. Am atacat forma LDP propusă de Piperea pentru că eu îmi doream o altă formă. Din coincidență, asta însemna că eram aliniat (dar nu aliat) cu ofensiva băncilor.
Cam la fel ca azi în piață când protestul anticorupție onest al multor participanți se aliniază cu interesul mai puțin onest al altora.
11.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.1)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 12:10)
Vezi 2.17.
Marea dificultate este sa nu-ti pierzi legatura cu tine insuti, sa-ti intelegi trairea, sa-ti poti auzi ecoul sufletesc si sa ramii conectat la ceilalti cetateni.
In mod normal, asta este una dintre caracteristicile care diferentiaza ziaristul de specialist.
11.3. bravo (răspuns la opinia nr. 11.1)
(mesaj trimis de un guru în data de 06.02.2017, 17:48)
Daca asa stau lucrurile ma bucur ca ne-ai lamurit.Lucrurile nu sunt doar albe sau doar negre si multi nu inteleg nuantele.Ma bucur sa aflu ca nu erai radicalizat :)
11.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 19:26)
Nu te cred. Intotdeauna tii cu ursul. Ai criticat critica bancilor, critici critica guvernului. Nu ai scrupule, dar te dai scrupulos. De fapt, nu intelegi nimic.
11.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 21:45)
pare ca nu intelegi nimic
12. la bai :)
(mesaj trimis de un guru în data de 06.02.2017, 09:54)
Fiind vorba de un mos si o baba eu zic sa-i trimitem la bai , sa vina alti mai tineri si mai priceputi in a umbla la electricitate fara sa dea foc la casa :) Chiar nu are Psd niste electricieni tineri si buni ?
13. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 10:21)
Da, observatia lui Make e corecta, Dragnea si-a compromis propriul guvern, dar mai ales, pe sine.
Daca PSD vrea sa mai pastreze guvernarea, trebuie sa schimbe echipa guvernamentala, dar, mai ales, pe Dragnea.
14. fără titlu
(mesaj trimis de Javrache în data de 06.02.2017, 11:05)
Clarificari de la ministrul (pardon, sinistrul) justitiei??
Alta intrebare?
15. Like
(mesaj trimis de Ion ion în data de 06.02.2017, 11:12)
Big Like! :))
16. lei sau para-lei ?!
(mesaj trimis de d.i. în data de 06.02.2017, 11:58)
apropos de postarea 10, make, reprezinti "protestantii" din Piata Victoriei ?
16.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 12:49)
Este posibil ca, in Piata Victoriei, sa fi fost vreo 2-3 protestanti.
16.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 12:53)
Penticostali sau baptisti?:)))
16.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16.2)
(mesaj trimis de d.i. în data de 06.02.2017, 13:02)
make, nu te recunosc! cum ma stii tu, am pus vreodata intrebari puerile?! adanceste putin pornind de la "terminus a quo"!
16.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16.3)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 13:21)
Pe partea cetateneasca a politicii, ma incumet, dar nu si pe partea politica a politicii, cel putin, nu intotdeauna.
Cetateneste, nu este clar catre ce ne indreapta fortele politice aflate in conflict; nici macar americanii nu stiu daca nu se indreapta catre o formula antiprotestanta.
17. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 13:56)
In '89 am iesit la revolutie.Dupa 15 ani am aflat ca revolutia a fost initiata de o grupare straini,una de romani in legatura stransa cu straini si masa de manevra(naivi).Consider ca la fel a fost si cu debarcarea lui Ponta si acuma.Cine sufera in final?Suntem noi naivi.
17.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17)
(mesaj trimis de mitica în data de 06.02.2017, 15:02)
facem pariu . ca nu se schimba nimic?
18. SHARE
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 15:50)
Te urasc putin Make, gandesti cu ceva mai iute ca mine. :)))))) De aceea te citesc!
De acord cu Timisoara si nu numai.
19. Bine scris si bine citit
(mesaj trimis de Carnat-zaru de la Dunare în data de 06.02.2017, 19:41)
Dle Make STIMA !
Citind toate ale matale comentarii sa stii ca esti superb ! In ce sens vrei mata... si ar mai fi de spus total diferit de egocentristul Cristi C.
20. fără titlu
(mesaj trimis de Laura în data de 06.02.2017, 19:53)
Make, Dragnea are fotografie color! L-ai amnistiat?
20.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 20)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 21:32)
Ai dreptate, nu observasem.
20.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 20.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 21:43)
Dosarul lui Dragnea a fost trimis în instanță de un procuror care-și terminase mandatul, și a fost condamnat de un judecător care s-a pensionat, fără motivare.
Făcătura asta de condamnare băsistă se întoarce în instanță, împotriva mafiei securiste.
21. Felicitari
(mesaj trimis de Florin în data de 06.02.2017, 20:28)
Corifeii politici de astăzi nu merită atâta atenție, dar pamfletul dvs.este binevenit.
V-as ruga să vă uitați putin si pe OUG nr. 9 din 25 ian.: acolo este adevărata țintă a PSD-ului !
22. fără titlu
(mesaj trimis de R în data de 06.02.2017, 20:45)
Domnule MAKE o intrebare: de ce apar in piata Victoriei staguri ale USA? ce legatura are steagul american cu protestul pentru [citez] "binele" si "viitorul" copiilor nostrii? CE CAUTA STEAGURILE AMERICANE in piata Victoriei??
22.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 22)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.02.2017, 21:08)
Cetateni european dar nu pot circula liber in Sua cap patrat ce esti.
22.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 22)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.02.2017, 21:34)
Nu stiu.
Intrarea e libera.
22.3. Cap patrat dar totusi (răspuns la opinia nr. 22.1)
(mesaj trimis de R în data de 06.02.2017, 23:09)
Pai cine te retine sa circuli liber in USA? daca ei nu vor ca toate adunaturile si leprele sa circule liberi cum vrei tu si pun viza nu vad care e problema. Din moment ce tu nu ai capul patrat nu ar trebui sa ai probleme sa vizitezi SUA...hmm..sau ce?! ei au capul cam patrat asa (nu sunt mari genii) si cand s-au uitat la tine te-au refuzat....asta e. Ghinion. Cum ar spune unii. Pupa mai mult steagul lor..adu-l la protestele romanesti (ca asa e bine...sa ne spune ambasadele cum sa protestam aici)..si cine stie..poate intr-o zi te-or primi si pe tine sa lucrezi barman acolo pe 300 de dolari ca la noi esti somer. A scuze. Liber profesionist. Vedeti domnul MAKE. Astia protesteaza pe la Guvern. Astia, mamicile eroine..cantaciosii..dansatori i..Astia plini de geopolitica, sfere de influenta, politica, ideologii...Feisbucistii pentru care blugii facuti in Bangladesh de indieni de 10 ani cumparati la Zara reprezinta maximul statusului social.
22.4. Pai si totusi.. (răspuns la opinia nr. 22.1)
(mesaj trimis de R în data de 06.02.2017, 23:17)
Fantastic..nu pot sa inteleg logica ta...deci ce lagatura are circulatul liber in SUA cu steagul sua la protestul impotriva faptului ca aia din PSD sunt niste tampiti ieftini? Tot Guvernul Grindeanu e de vina ca nu circuli tu liber prin SUA, nu? Nici macar nu esti prost. esti nătâng.
22.5. vrea sa transmita ca Moldova e cu noi (răspuns la opinia nr. 22.3)
(mesaj trimis de The Brute în data de 06.02.2017, 23:20)
insa nu asa drect. Te face sa te simti OFFSHORE.