Banca Transilvania şi FICX (CallVU) lansează pe piaţa românească Call Center Vizual, un mod nou de interacţiune a clienţilor cu BT.
Persoanele care iau legătura prin telefon cu echipa Call Center a Băncii Transilvania au opţiunea Call Center Vizual, meniu interactiv prin care pot selecta modul de obţinere a informaţiilor: prin self-service, chat, chatbot, aplicaţia BT Visual Help sau prin intrarea în dialog cu un consultant BT. Meniul cuprinde cele mai căutate categorii de informaţii: de la soldul contului, tranzacţii, extras de cont, IBAN, carduri, BT Pay, BT24, Neo, credite, depozite, popriri, la actualizarea datelor.
Accesul la Call Center Vizual se face în doi paşi:
apelarea BT Call Center (0264 30 80 28 sau • 8028);
accesarea link-ului primit prin SMS, care direcţionează clientul spre platforma vizuală, fără a închide apelul.
"Lansarea Call Center-ului Vizual aduce clienţilor o alternativă nouă pentru banking la distanţă prin telefon, iar interacţiunea cu BT este astfel mai accesibilă. În acest parteneriat, fintech-ul a venit cu agilitatea şi tehnologia în ADN, iar Banca Transilvania, cu expertiză privind cunoaşterea clienţilor, cu experienţă financiară şi instrumente care ne ajută în managementul riscurilor", declară Ionela Roş, Director Contact Center & Customer Care, Banca Transilvania.
"Personalizarea experienţei clienţilor este cheia pentru o bancă, pentru a oferi valoare şi a crea customer engagement. Acest lucru este posibil prin folosirea unor canale digitale de ultimă generaţie şi a unor instrumente care susţin agilitatea băncii prin posibilitatea de a adăuga şi modifica partea digitală în funcţie de evoluţia preferinţelor clienţilor", afirmă Dr. Ori Faran, fondator şi director excutiv FICX.
În etapa pilot a platformei, banca a remarcat preferinţa clienţilor pentru experienţa vizuală: mai mult de jumătate au accesat Call Center-ul Vizual în perioada aprilie - iulie a.c.
Pentru această lansare, Banca Transilvania a colaborat, de asemenea, cu Enterprise Business Systems, partenerul BT în dezvoltarea soluţiilor de Contact Center.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.08.2022, 03:34)
Poza cu cladirea BT este incorecta. Cladirea prezentata in articol este fosta centrala a BT de pe strada Baritiu din Cluj-Napocqa. Cladirea a fost vinduta catre UBB, prin 2020. in fine