Dedesubt, genune; între două ţancuri, un pod suspendat.
Genunea este criza economică.
Ţancurile sunt vârfurile tale de profit.
Podul este REFINANŢAREA.
Până acum, persoanele fizice se află în spatele celor mai multe cereri de refinanţare, însă şi companiile - unele puternic lovite de criza financiară - au la dispoziţie o ofertă largă din partea băncilor.
Bancherii se aşteaptă ca numărul cererilor de credite să crească, în perioada următoare, pe fondul revenirii treptate a economiei.
În contextul sever al crizei economice, probabilitatea succesului creşte cu ajutorul instituţiilor de credit care au lansat promoţii la împrumuturile de refinanţare.
Acestea permit obţinerea unor condiţii mai bune de cost pe relaţia cu creditorii.
Practic, clienţii renunţă la un produs anterior achiziţionat (unul sau mai multe de diferite feluri - credit de consum, credit ipotecar, credit auto, card de credit, overdraft) şi contractează un produs mai avantajos.
Poate fi vorba de cost total mai mic - adică dobândă plus comisioane mai mici decât varianta iniţială - sau de rate lunare mai mici, mai uşor de suportat pentru client, chiar dacă acesta ar ajunge sa plătească mai mult, per total.
Clienţii îşi eliberează cash flow-ul, disponibilizindu-l pentru oportunităţile prezentului şi evită, astfel, să îngroaşe rândurile celor cu împrumuturi neperformante.
Ai o afacere bună?
Nu renunţa la ea!
Refinanţarea - pod suspendat, în trecerea peste abis.
Vestea bună este că unele bănci se gândesc să extindă promoţiile la refinanţări.