Bang & Olufsen a lansat Atelier, un program ce le oferă clienţilor posibilitatea de a crea produse audio personalizate, în colaborare directă cu artizanii din Struer, Danemarca, potrivit unui comunicat transmis redacţiei. Noul concept reflectă angajamentul brandului faţă de măiestrie, design şi sunet de calitate, oferind o gamă extinsă de opţiuni pentru produse unicat sau adaptate stilului personal.
"Un client care comandă produse Bang & Olufsen personalizate sau unicat creează nu doar un set de boxe, ci o extensie a personalităţii şi a stilului său. Ne propunem să aducem o experienţă şi un produs care să rezoneze cu el, construind o relaţie de durată între Bang & Olufsen şi client", a declarat Kristian Teär, CEO-ul Bang & Olufsen, conform aceluiaşi comunicat.
Programul include trei direcţii principale: Atelier Bespoke, unde clienţii lucrează direct cu un artizan pentru a crea un produs complet personalizat; Catalog Atelier, cu peste 500.000 de combinaţii de finisaje disponibile; şi Ediţii Atelier, care propune serii limitate ale unor produse emblematice reinterpretate cu măiestrie.
Pentru a marca lansarea Atelier, compania a prezentat colecţia Beosound 2 în ediţie limitată. Disponibilă în 10 combinaţii diferite de nuanţe inspirate de emoţii, fiecare piesă este gravată şi numerotată, finisajul fiind realizat prin tehnologia proprie Bang & Olufsen de prelucrare a aluminiului în Factory 5 din Struer.
Programul Atelier este disponibil exclusiv în anumite magazine Bang & Olufsen şi prin intermediul paginii digitale dedicate, Bang & Olufsen Atelier. În România, clienţii pot explora opţiunile de personalizare în locaţiile Bang & Olufsen Caramfil (Audiomonkey.ro), AVstore Băneasa şi AVstore Herăstrău.