BARRIER:  Volumul vânzărilor a crescut cu 50% faţă de anul 2015

Jose Fierro
Companii / 14 decembrie 2016

 Volumul vânzărilor a crescut cu 50% faţă de anul 2015

Producătorul de tâmplărie termoizolantă din PVC al "Electric Plus", "Barrier", a înregistrat o creştere de 50% a volumului de vânzări faţă de anul 2015, se arată într-un comunicat de presă al companiei, transmis Redacţiei.

Adrian Gârmacea, Director General "Electric Plus", a declarat: "Ne-am asumat rolul de educator al pieţei de profil, din acest motiv ritmul de dezvoltare a reţelei de francize nu este unul alert, axându-ne pe calitate. Condiţia principală pentru a deveni partener «Barrier» este un plan bun de afaceri corelat cu o bună strategie de implementare a lui".

"Prima franciză a fost deschisă la Bacău, pe data de 17 noiembrie 2014, iar acum am ajuns la un număr de 22 de francize în întreaga ţară. Partenerii francizaţi constituie un procent important din cifra de afaceri realizată de brandul «Barrier», însă pentru noi este important şi să ne dezvoltăm alături de parteneri ale căror principii de viaţă şi de afaceri se ghidează după aceleaşi repere ca ale brandului nostru", a mai delcarat Adrian Gârmacea.

Domnul Romeo Terpez , Director General "SC Bosem SRL", partener "Barrier": "Parteneriatul nostru cu «Electric Plus» a început înainte de înfiinţarea reţelei de francize şi, ca dovadă că am avut o colaborare fructuoasă, am fost printre primii care au făcut cererea pentru achiziţia francizei şi chiar a fost a treia franciză "Barrier" deschisă. Colaborarea cu "Barrier" s-a derulat de la început în termeni exemplari."

"Barrier" îşi desfăşoară activitatea cu ajutorul unei reţele de 300 de parteneri, dintre care 22 de francize în mai multe oraşe ale ţării. Brandul "Barrier" este prezent pe 70% din întreg teritoriul României şi în câteva ţări din Uniunea Europeană.

Compania "Barrier" şi-a propus să ajungă la o reţea de 100 de magazine în francize la nivel naţional, cu accent pe Bucureşti, Moldova şi Ardeal, ca zone cu cel mai mare potenţial de dezvoltare pe termen scurt şi mediu, unde clienţii să găsească îndrumare de specialitate şi produse de tâmplărie PVC, se mai regăseşte în comunicat.

"Electric Plus" intenţionează să deschidă francize "Barrier" în Belgia şi în Italia pentru a-şi extinde reţeaua, pentru a dezvolta afacerea şi pentru a poziţiona strategic brandul pe piaţa europeană.

Divizia de tâmplărie PVC a fost înfiinţată în anul 2003 şi produce ferestre şi uşi din PVC, sub numele de "Barrier".

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
IBC SOLAR
rpia.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

26 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4629
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2641
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9642
Gram de aur (XAU)Gram de aur382.8727

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
energyexpo.ro
cnipmmr.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb