Cu un "ampatament" de 3,5 luni, între 1 octombrie 2003 şi 15 ianuarie 2004, promoţia "Cetăţeni fiţi pe fază, Unirea basculează" a venit în completarea campaniei de lansare şi construire a notorietăţii Unirea - începută la mijlocul lunii iunie a anului trecut. Una dintre campaniile care au generat cel mai viu interes, promoţia recent încheiată a urmărit creşterea gradului de încercare a produsului.
După ce s-au "basculat" 100 de televizoare şi 150 de porci de Crăciun, Marele Premiu, basculanta de 1 miliard de lei, şi-a găsit fericitul cîştigătorul care, în spiritul sloganulului "Unde-s mulţi puterea creşte", nu se citeşte cum se scrie, fiind de fapt "cîştigătorii". Adrian Vechiu (32) şi Gheorghe Iancu (30), amîndoi din Medgidia şi amîndoi angajaţi cu contract în armata română, sînt cei care vor avea grijă de acum înainte ca nimeni să nu le ia vopseaua de pe basculantă. Cei doi prieteni, aflaţi în Rîmnicu Vîlcea, au cumpărat şi împărţit prieteneşte o sticlă de "Unirea". Rămîne de văzut care dintre ei va lua contravaloarea cabinei şi care a benei, după cum au decis cei doi.
"Unirea" a făcut manevrele potrivite pe o piaţă aglomerată, cu o evoluţie rapidă, reuşind încă de la lansare să se impună pe piaţa băuturilor spirtoase. Ba-zîndu-se pe acelaşi mesaj mai puţin convenţional, promoţia "Cetăţeni fiţi pe fază, Unirea basculează" a provocat consumatorul să participe printr-un mecanism simplu (dezlipirea şi ră-zuirea contra-etichetei) oferind premii "pe loc".