British American Tobacco (BAT) o numeşte pe Alina Câmpanu la conducerea categoriei de produse care încălzesc tutunul pentru regiunea Europa Centrală şi de Sud. Din această poziţie, Alina va conduce strategia de brand, portofoliul şi platformele de marketing pentru brandul glo în România şi Ucraina. Alina Câmpanu lucrează în cadrul BAT din 2009 şi s-a întors recent în România după ce a coordonatactivităţile de brandale sucursalei BAT din Marea Britanie şi Irlanda de Nord.
Alina are o vastă experienţă în industria tutunului, lucrând pentru BAT din 2009. A ocupat roluri de coordonarea mărcilor premium din portofoliul companiei şi fost un pionier care a experimentat noi strategii de marketing pentru categoriile de produse aflate în creştere. Alinaa îmbrăţişat pe deplin experienţa profesională internaţională, atât ca pe o oportunitate de a înţelege complexitatea afacerii, cât şi prin prisma mediului cultural divers, având 14 naţionalităţi diferite în echipa sa.
Din noul său rol, Alina va fi responsabilă pentru continuarea obiectivului BAT de a reduce impactul asupra sănătăţii alfumatului, oferind consumatorilor o gamă de produse satisfăcătoare şi cu potenţial de risc redus. Alina face parte, de asemenea, din echipa de conducere extinsă a Ariei Europa centrală şi de Sud a BAT, care coordonează de la Bucureşti operaţiunile din România şi alte 6 pieţe din această zonă - Ucraina, Republica Cehă, Ungaria, Bulgaria, Slovacia şi Moldova.
"Sunt mândră că m-am întors în România şi, de asemenea, sunt foarte entuziasmată de oportunitatea unică de a consolida prezenţa glo şi de a contribui la creşterea acestei noi categorii prin dezvoltarea şi extinderea iniţiativelor noastre de marketing pe noi canale", a spus Alina Câmpanu,senior manager al categoriei produselor care încălzesc tutunul din cadrul British American Tobacco.