Paulaner, prima bere nefiltrată de tip Weissbier apărută pe rafturile retailerilor din ţara noastră, a depăşit pragul de 1 milion de sticle vândute. "Este îmbucurător faptul că în acest timp am reuşit să impunem o bere de import în România, pe o piaţă unde berea nefiltrată de tip Weissbier părea un moft", a declarat Costin Ghindea, Directorul General Bavarom. În prezent, Paulaner reprezintă aproximativ 20 procente din vânzările totale ale Bavarom, informează un comunicat remis redacţiei.
Portretul consumatorului de Paulaner care a reieşit din studiile Bavarom este următorul: persoane peste 25 de ani, cu nivel de venit mediu şi peste mediu, nivel de studii medii şi superioare, mediu urban peste 90%. "Cumpărătorul autohton de bere nefiltrată weissbier este unul educat, care a cunoscut berea în Germania şi o consumă în România atât în pub-uri, cât şi acasă", a declarat Costin Ghindea.