Banca Comercială Română (BCR) modifică programul de lucru cu publicul, începând cu data de luni 14 iulie a.c.. BCR se adaptează astfel cerinţelor pieţei, aşteptărilor şi nevoilor clienţilor.
Analiza fluxurilor de clienţi pe intervale orare a relevat că aceştia solicită serviciile BCR cu precădere pe parcursul după-amiezii. Ca urmare a noului program clienţii vor avea mai mult timp la dispoziţie după-amiază şi seara pentru a-şi depune dosarul de credit, a-şi deschide un cont curent, a efectua tranzacţii ori pentru consiliere. BCR probează că îşi ajută clienţii să îşi satisfacă ambiţiile şi aspiraţiile.
Programul de lucru cu publicul va începe în toată reţeaua BCR la ora 09.00 faţă de ora 8.30 ca până acum, clienţii având acces la serviciile bancare ale BCR până cel mai tarziu la ora 18.30, în cursul săptămânii în funcţie de mărimea unităţii.
Unităţile de mărime medie vor fi deschise, în general, până la ora 18.00. O parte dintre acestea vor lucra cu publicul până la ora 17.30 ora până la care sunt deschise şi toate unităţile mici.
În ziua de sâmbătă, BCR are deschise unităţile mari, jumătate din unităţile medii şi un număr redus de unităţi mici care înregistrează un număr semnificativ de operaţiuni.
Unităţile BCR care îşi desfăşoară activitatea în centrele comerciale, vor avea un program special similar centrelor comerciale unde sunt amplasate.
Noul program de lucru va fi implementat şi în unităţile nou înfiinţate, funcţie de mărimea acestora.
În ceea ce priveşte programul centrelor de afaceri corporate, reprezentanţii IMM-urilor pot interacţiona direct cu managerii de relaţii corporate vdedicaţi de luni până vineri între orele 09.00 - 17.00.
Cu această ocazie BCR a iniţiat o campanie de informare a clienţilor băncii - "Program nou de lucru cu publicul". Clienţii noştri vor putea obţine informaţii detaliate apelând Contact Center 08010801227, Vodafone • 0801227 sau consultand site-ul BCR.
BCR, membră a Grupului Erste, este o bancă universală ce se adresează atât clienţilor retail cât şi celor corporate. BCR este cea mai importantă instituţie bancară din România şi gestionând active de peste 17,5 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din România. Banca oferă întreagă gama de produse şi servicii pentru populaţie având în prezent 591 de unităţi retail (pentru populaţie şi microîntreprinderi) deschise în întreaga ţară în majoritatea oraşelor cu peste 10.000 de locuitori. Clienţii corporate beneficiază de serviciile BCR prin intermediul a 52 de centre comerciale dedicate în special IMM-urilor şi companiilor mari. Banca pune la dispoziţia clienţilor, persoane fizice şi juridice, o ofertă complexă de produse şi servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking şi e-commerce, emite 23 tipuri de carduri de credit şi de debit şi are instalată cea mai mare reţea naţională de ATM şi POS - 1.555 de bancomate şi peste 13.400 de terminale electronice operaţionale la comercianţi pentru plata cu card. BCR se prezintă astăzi drept cel mai important Grup financiar din România, cu activităţi în ţară şi în străinătate - prin subsidiare şi reprezentante bancare, cu o prezenţă marcantă, prin societăţile sale de profil, pe piaţa leasingului, în domeniul managementului activelor, pe piaţa de capital şi a pensiilor private precum şi în asigurări.
Erste Bank este, cu cei 53.633 de angajaţi, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare din Europa Centrală, având peste 16 milioane de clienţi în aproape 3.000 de unităţi situate în 8 ţări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croaţia, Serbia şi Ucraina). La data de 31 Martie 2008, totalul activelor era de 204,5 milarde de euro, profitul net de 315,6 milioane de euro, iar rentabilitatea capitalului angajat de 14,8 %.