BDR Associates, creştere de 25% în S1 2014

V.B.
Companii / 2 septembrie 2014

Compania de comunicare stratgică BDR Associates Communication Group anunţă o creştere de 25% a cifrei de afaceri, în primele 6 luni ale anului, în ceea ce priveşte serviciile consultanţă si de comunicare strategică, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2013, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei.

Veniturile BDR Associates au ajuns la peste 2,809 milioane lei, din consultanţă specializată oferită clienţilor din ţară şi din străinătate.

În S1 2014, BDR Associates a câştigat o serie de licitaţii importante şi şi-a extins portofoliul profesional cu 10 clienţi din sectorul privat şi instituţional, printre care se numără: Chep, KPS Diagnostics Laboratory Ungaria, Vaillant România, iar în Republica Moldova: Ministerul Justiţiei, Finance in Motion GmbH & Banca Naţională a Moldovei, USAID BRITE Program în Moldova şi, respectiv Intercontinental Hotels, un client asistat în Georgia.

În ceea ce priveşte veniturile agenţiei în această perioadă, un procentaj semnificativ de aproximativ 40% a fost generat strict de consultanţa în comunicare strategică, susţinută de monitorizări, analiză şi cercetare specializată, restul de 60 % fiind dat de alte servicii specializate, precum şi de proiectele de public affairs.

"Avem motive să ne bucurăm de cifrele realizate, dar moderat şi cu prudenţă pentru ultimul trimestru al anului, având în vedere că este an electoral, ceea ce înseamnă expectativă la nivelul potenţialilor investitori interesaţi de România şi stagnare pe alte segmente ale fenomenelor economice, care atrag nevoi de comunicare. Ne-au încântat două lucruri: veniturile înregistrate în prima parte a anului au reprezentat în majoritate tarife pentru consultanţă şi servicii, ceea ce pentru orice agenţie de consultanţă înseamnă recunoaştere profesională, iar cifra realizată ne-a permis o creştere a cheltuielilor cu personalul de peste 12%, comparativ cu anul precedent", a declarat Catalina Rousseau, Preşedinte şi CEO al BDR Associates.

Conform aprecierilor agenţiei, tendinţele importante înregistrate în zona comunicării, în prima parte a anului 2014, s-au cantonat în sfera consultanţei strategice, dominantă între serviciile solicitate de către companii şi instituţii, declinată în activităţi specializate precum managementul crizei, construcţia de mesaj, comunicarea prin presă sau trainingurile adaptate pe domenii şi industrii, se mai arată în comunicat.

O evoluţie ascendentă s-a remarcat şi în cazul unor activităţi care impun competenţe profesionale sofisticate şi consultanţi experimentaţi şi capabili să dezvolte analiză şi cercetări specifice construirii unor strategii de comunicare eficiente, atât pentru politica de marketing, cât şi pentru susţinerea obiectivelor de afaceri ale companiilor care operează tradiţional în România, sau a potenţialilor investitori interesaţi să cunoască piaţa locală şi specificul acesteia.

Segmentul organizării de evenimente profesionale la nivel corporatist a cunoscut o redresare spectaculoasă în istoria recentă, confirmând şi în prima parte a lui 2014 interesul crescut al clienţilor pentru manifestări de amploare, evenimentul profesional devenind o componentă strategică şi un vehicul uzitat, în scopul loializării clienţilor, pentru a câştiga noi segmente de piaţă, precum şi pentru a marca un moment de vârf din viaţa companiei.

Numitorul comun al intereselor de comunicare, fie din partea sectorului privat, fie al celui instituţional, îl constituie armonizarea strategiilor de comunicare cu obiectivele de marketing şi de afaceri, ca una din soluţiile viabile pentru menţinerea poziţiei companiilor şi împlinirea obiectivelor de afaceri pe 2014, într-un mediu economic instabil, mai transmite sursa citată.

Agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates este afiliatul exclusiv în România al Hill + Knowlton Strategies, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri internaţionale de comunicare din lume. Fondată în 1995, BDR Associates a oferit de-a lungul timpului asistenţă în domeniul comunicării strategice şi al relaţiilor publice pentru sute de clienţi, printre aceştia aflându-se importante companii multinaţionale si naţionale, instiţutii oficiale, organisme internaţionale, asociaţii sau agenţii non-guvernamentale din România sau Republica Moldova. BDR este prima agenţie românească de profil care şi-a deschis o reprezentanţă în străinatate, în Republica Moldova, în anul 2002. În 2005, BDR Associates a devenit partenerul desemnat de către Organizaţia Internaţională Superbrands pentru implementarea programelor Superbrands în România şi pentru publicarea cărţilor Superbrands. Compania a dezvoltat, de asemenea, proiecte de comunicare şi pe alte pieţe ca Georgia, Serbia, Azerbaidjan şi Croaţia.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb