Bermas Suceava, unul dintre cei mai mari zece jucători de pe piaţa berii, şi-a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri de 26 milioane de lei, în creştere cu 9% faţă de anul precedent, conform informaţiilor furnizate de companie.
Astfel, rulajele producătorului de bere ar putea reveni pe plus în acest an, după o uşoară scădere anul trecut.
Estimările producătorului vin în contextul în care consumul a revenit în 2015 pe creştere după doi ani de scăderi, având un avans de 6,5% faţă de anul precedent.
Pe de altă parte, profitul companiei ar putea fi similar cu cel înregistrat anul trecut şi să se situeze la 1,5 milioane de lei, conform Mediafax.
Bermas are în portofoliu marca cu acelaşi nume, dar şi Suceava şi Călimani. Producătorul are o istorie de peste 40 de ani, este unul dintre jucătorii mici care reuşesc să reziste pe o piaţă în care multinaţionale precum SABMiller (Ursus), Heineken, Molson Coors sau Carlsberg fac afaceri de sute de milioane de euro cu fabricile de tradiţie locale.
Compania listată pe BVB cu simbolul BRM este deţinută de salariaţi prin Asociaţia Victoria Bermas, care deţine 30,86% din capital, şi PAS Bermas cu 20,8% din capital. Societatea Vivat Construct mai deţine 13,2% din companie, iar restul de 35% din acţiuni sunt deţinute de investitori la bursă.