Producătorul de apă minerală Biborţeni doreşte să-şi mărească volumul vânzărilor cu 20 - 30 % anul acesta faţă de 2006, prin lansarea pe piaţă a trei noi variante de carbonatare: Biborţeni Forte, Biborţeni Echilibrata, Biborţeni Lejera, disponibile în variantele de 0,5 şi 1,5 litri, informează un comunicat al companiei. "Am lansat apa minerală în trei variante de carbonatare pentru a ne adresa mai multor categorii de consumatori. Previzionăm că cele trei sortimente de apă minerală vor creşte vânzările cu 25 - 30 % în 2007 faţă de 2006. În plus, avem aşteptări mari şi de la Valea Brazilor - produsul Biborţeni pe segmentul de preţ value for money (preţuri scăzute) - care ar trebui să ne crească vânzările cu minim 20%", a declarat Mădălin Simion, director de imagine Biborţeni. Acesta a anunţat că obiectivul Biborţeni este de a îşi menţine cota de piaţă de cinci procente şi să câştige la nivelul unui an, 1 - 2 %. Lansarea pentru noile produse este susţinută de 1,5 milioane de euro, în primă fază. Spotul TV care anunţă lansarea celor trei sortimente de apă Biborţeni va rula timp de o lună şi jumătate, după care se va lansa un nou spot tactic, pentru a doua parte a verii.
Biborţeni doreşte să îşi mărească volumul vânzărilor cu până la 30% faţă de anul trecut
C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 7 iunie 2007