Blue Air împlineşte 15 ani de activitate pe piaţa din ţara noastră. Compania îi marchează prin lansarea programului de abonamente, Blue Benefits, si a extensiei acestuia Blue Boomerang.
Peste 28 de milioane de pasageri transportaţi, dintre care 5 milioane doar anul trecut, aşa arată în câteva cuvinte primii 15 ani de Blue Air.
Oana Petrescu, Director General Blue Air, a declarat: "Prin lansarea Blue Benefits si Blue Boomerang, am vrut să colorăm în albastru aniversarea noastră de 15 ani din acest Decembrie, spune Oana Petrescu, Director General Blue Air. În 2019, principala prioritate a Blue Air a reprezentat-o îmbunătăţirea substanţială a experienţei pasagerilor, atât online, cât şi la telefon, pe aeroport şi în zbor. Obiectivul nostru este să menţinem toate acele valori care ne-au adus unde suntem astăzi, siguranţă, punctualitate, confort, şi să venim cu servicii noi care să aducă valorare călătoriei cu Blue Air. Iar Blue Benefits, alături de toate celelalte produse pe care le pregătim, oferă pasagerilor ocazia de a călători şi mai mult cu Blue Air".
Blue Benefits este un serviciu de abonamente oferit de Blue Air. Abonamentul a fost creat cu scopul de a călători mai mult alături de una, până la opt persoane. Programul oferă trei opţiuni de pachete structurate astfel: Blue Benefits Toghether, Family şi Friends.
Blue Boomerang este un atuu al abonamentelor. Astfel, cei dragi beneficiază de abonamentele Blue Benefits recomandate, iar persoana care a făcut recomandarea câştigă suma de 10 euro la fiecare abonament, se arată în comunicatul citat.