Bonjour Internaţional Tour a reuşit să obţină peste 80% din totalul compensărilor de la Air Cairo, pentru întârzierea din data de 22.08.2022 a cursei cu destinaţia Marsa Matruh, potrivit unui comunicat de presă al companiei, remis astăzi redacţiei.
Începând cu data de 21 noiembrie, turiştii au început să primească în conturile personale compensaţiile băneşti datorate de către Air Cairo iar Bonjour Internaţional Tour dă asigurări că, prin avocaţii agenţiei, va sta permanent în legătură cu Air Cairo până la finalizarea tuturor plăţilor.
"Începând cu data de 21.11.2022 turiştii au început să primească în conturile personale compensaţiile băneşti datorate de către Air Cairo şi vă asigurăm că Bonjour Internaţional Tour prin avocaţii Agenţiei va sta permanent în legătură cu Air Cairo până la finalizarea tuturor plăţilor.
Mulţumim celor care aţi fost alături de noi şi ne-aţi acordat şansa de a descoperi o nouă destinaţie şi nu în cele din urmă, mulţumim şi celor care au avut răbdare şi nu au mai putut pleca cu celelalte curse şi îi asigurăm că am făcut toate demersurile necesare pentru recuperarea banilor plătiţi de turişti, care au fost trimişi la destinaţie, partenerilor egipteni" se arată în comunicatul Bonjour Internaţional Tour.
1. Contracte nerambursate 29 august 2022
(mesaj trimis de Eugenia în data de 23.11.2022, 15:33)
Buna ziua. As dori sa intreb Bonjour Tour International cand isi va onora contractele si va rambursa sumele celor care nu au plecat pe 29 august 2022 in Marsa Matruh.
Ceea ce declara administratora Bonjour Tour International este corect si normal, nu este o victorie. Este datoria companiei aeriene sa recompenseze pasagerii pentru intarzierile colosale.
Intrebarea este cand va rambursa pentru cursa anulata de dansa pe 29 august 2022. Suntem deja in luna noiembrie si nu a rambursat. Conform contract trebuia sa ramburseze pe 15 septembrie 2022. Inca nu da raspunsuri clare.
2. Rambursari
(mesaj trimis de Turist Inselat în data de 23.11.2022, 15:35)
Imaginati-va aceasta situatie: turist care plateste pentru o vacanta, ajunge in aeroport, sta cateva ore sa astepte deschiderea check-in-ului si vede o postare pe pagina agenției in care se anunță anularea vacantei, fara alte explicatii. Dupa 3 luni, turistii care au fost in Marsa Matruh, pe langa faptul ca marea majoritate au primit din partea agentiei aceasta vacanta, mai primesc si despagubiri de la Air Cairo, ceilalti care nu au plecat deloc, prin grija d.nei Nae, care a hotarat de la sine putere sa anuleze, inca asteapta rambursarea banilor pe care i-au achitat, nedorindu-si alte despăgubiri, doar banii lor munciti. Unde este dreptatea? De ce nu a oferit agentia aceleasi formulare tuturor turistilor spre a fi completate? De ce doar celor care au ajuns in Marsa si care au avut zbor cu intarziere? Restul turistilor au avut ANULATA vacanta, pe ei cine ii despagubeste?
3. Rambursări
(mesaj trimis de Dumitru Florentina în data de 23.11.2022, 16:21)
Buna ziua,
Zilele viitoare facem 3 luni de când ne rugam de aceasta agenție “ Bonjour Internațional Tour “ sa ne ramburseze banii, mai exact in data de 01.sept 2022 ne au anulat sejurul Hurgada-Egipt ,ne au stricat concediul, ne au luat banii.
As vrea sa o întreb pe aceasta cale pe Dna Nae Adriana când vom primi banii înapoi pentru sejurul anulat, poate aici îmi poate raspunde ca in rest ne ignora total, ne a blocat peste tot, tel.whatapp ,email ….
In afara de Marsa Matruh mai trebuie sa ramburseze bani și pentru Hurgada, Bulgaria. Noi de ce nu primim formulare pentru a le completa sa ne rambursați din bani ?
Contractul meu făcut cu dumneavoastră este din data de 07.02.2022, atunci v am dat avans 2023 ron !!!
4. Rambursare
(mesaj trimis de Turist înșelat în data de 23.11.2022, 16:36)
Buna ziua ! Astea sunt abureli,ne pacăliți de 3 luni ca ne rambursați din bani, nu mai credem nimic .Ne ati blocat pe whatapp,la tel nu răspundeți ce fel de firma sunteti ??
Nu va gândiți ca avem și noi copii, avem nevoie de bani ?? Rusine sa va fie.
5. Rambursare
(mesaj trimis de Nina în data de 23.11.2022, 18:18)
Bună seara!Dacă tot o lăudați pe doamna Nae pentru victoria obținută, aș dori să o întrebați și despre turiștii pagubiti din 29.08.2022,turiști care nu au mai plecat în vacanță și nici nu au primit măcar un leu,din sumele achitate pentru vacanțe!Cum este posibil sa despăgubești turiștii care au avut parte de vacanța și pe noi cei păgubiți să ne ignorați!Ce fel de agenție își închide și blochează toate modalitățile de comunicare cu turiștii și refuza rambursările timp de trei luni, că exact atâtea luni sunt de când ne-a luat banii și refuza rambursarea!!!
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 23.11.2022, 22:17)
Și noi așteptăm de 3 luni rambursarea banilor pentru excursia anulată și din cauza căreia nu am mai mers in concediu...nu răspundeți la telefon, mail, WhatsApp...unde este profesionalism agenției?