La sfârşitul anului 2009, în contextul în care Libarom Agri şi-a manifestat intenţia de a-şi consolida şi extinde prezenţa pe piaţă prin abordarea retail-ului modern, managementul companiei a apelat la consultanţii BrandTailors pentru a-i crea brand-ului Tasty o imagine ancorată în realităţile consumului de produse conservate, informează un comunicat remis redacţiei.
"Un lucru care ne-a plăcut foarte mult încă de la bun început a fost grija pe care acţionarii Libarom Agri o au pentru produsele care poartă marca Tasty şi maniera afectivă de a se raporta la acest brand. Pe tot parcursul dezvoltării proiectului, am păstrat în vedere importanţa acestor aspecte şi am încercat să transmitem aceste valori emoţionale şi consumatorului prin identitatea vizuală şi design-ul de ambalaj", a afirmat Andreea Florea, Brand Consultant.
"Alegerea companiei Libarom Agri de a apela la serviciile noastre confirmă eficienţa de care au dat dovadă proiectele anterioare livrate de către echipa BrandTailors în cadrul categoriei de alimente conservate", a declarat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.