Cu o istorie de 25 de ani pe piaţa românească de modă masculină, brandul SEROUSSI anunţă deschiderea primului său outlet în Bucureşti, se arată într-un comunicat al brand-ului, remis redacţiei. Această iniţiativă a marcat un obiectiv esenţial în strategia recentă a companiei, acela de a crea un spaţiu pentru pasionaţii de eleganţă masculină cu discounturi semnificative de peste -70%, conform sursei. Outletul reprezintă o oportunitate pentru cei care doresc să se bucure de piesele vestimentare SEROUSSI, fie că sunt în căutarea unui costum perfect pentru evenimente speciale, a unei cămăşi pentru birou, a unei haine casual, sau vor să-şi îmbogăţească colecţia personală cu articole vestimentare atemporale, transmite compania.
Potrivit comunicatului, "Deschiderea noului outlet SEROUSSI este mai mult decât o simplă extindere a prezenţei companiei pe piaţă; este un angajament clar faţă de satisfacţia clienţilor noştri. Aceasta nu este doar o ocazie de a achiziţiona produse de excepţie la preţuri cu discount, ci şi o invitaţie de a deveni parte din universul SEROUSSI, în care eleganţa şi calitatea merg mână în mână. Ne mândrim cu tradiţia noastră de a oferi numai cele mai bune ţesături şi croieli, şi suntem încântaţi să împărtăşim această tradiţie cu mai mulţi oameni, prin deschiderea outletului. Este un pas important în strategia noastră, respectând în acelaşi timp nevoia de inovaţie şi adaptare la tendinţele contemporane. În cele din urmă, această iniţiativă reflectă dorinţa noastră de a menţine un dialog deschis cu clienţii şi de a răspunde activ la aşteptările lor, consolidând astfel legătura dintre brand şi comunitatea SEROUSSI.", afirmă Albert Ferencz, director general SEROUSSI.
• Peste 25 de ani de tradiţie
De mai bine de un sfert de secol, SEROUSSI s-a impus pe piaţa din România ca un etalon al calităţii în moda masculină, transmite. Fondat în 1998, brandul a devenit sinonim cu eleganţa, rafinamentul şi măiestria artizanală, promovând valorile excelenţei Made in Romania. Tradiţia şi experienţa acumulată de-a lungul anilor subliniază angajamentul neclintit al companiei SEROUSSI faţă de oferirea unei calităţi excepţionale, fiind mereu în pas cu nevoile şi aşteptările clienţilor săi, transmite sursa.
• Rebranding şi evoluţie continuă
Cu scopul de a se reinventa şi de a rămâne relevant într-o lume a modei în continuă schimbare, SEROUSSI trece printr-un proces de rebranding şi de inovaţie creativă. Acest proces reflectă dorinţa brandului de a evolua, adaptându-se la noile tendinţe, fără a-şi pierde esenţa care l-a consacrat. "Pentru noi, rebranding-ul şi creaţia sunt parte dintr-o evoluţie naturală, o călătorie continuă care ne permite să mergem mai departe, să explorăm noi orizonturi, păstrându-ne totodată valorile şi măiestria care ne definesc," afirmă Silviu Gruianu, director creaţie SEROUSSI, se mai arată în comunicat.
Deschiderea outletului în Bucureşti marchează un nou capitol în istoria SEROUSSI, un pas spre împlinirea visului de a aduce eleganţa şi rafinamentul vestimentaţiei masculine la îndemâna unui public şi mai larg, informează sursa. Outletul este situat în zona Foişorul de Foc, pe Bulevardul Pache Protopopescu, nr. 25, etaj 3, arată datele comunicatului.