La Antigua Lavandera, un brand al BlueSun, companie multinaţională spaniolă prezentă în peste 40 de ţări, intră pe piaţa românească prin compania Nord Brand Masters. BlueSun produce şi pune pe piaţă branduri de top în diverse ţări europene, fiind lider de piaţă în Suedia şi Danemarca cu brandul A+ şi al doilea cel mai mare producător din Belgia cu brandul Dreft, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Fabricate în Spania, produsele de curăţare La Antigua Lavandera aduc acum în România experienţa BlueSun şi calitatea premium.
La Antigua Lavandera vine în România cu o gamă completă de 22 de produse - detergenţi pentru haine, balsam şi produse pentru curăţenia casei. Un produs vândut deja bine pe piaţa din România este detergentul de rufe de 2,5 litri pentru 50 de spălări - eficienţă foarte ridicată în categoria sa, fiind foarte concentrat şi necesitând o cantitate mai mică de detergent. Din portofoliul La Antigua Lavandera mai fac parte detergenţii soft pentru spălat hainele bebeluşilor, non-alergici şi neutri ca miros, şi alte tipuri de detergenţi care răspund tuturor nevoilor unei gospodării, indiferent de generaţiile care trăiesc acolo.
Intrarea pe piaţa românească a produselor de curăţenie Lavandera va însemna un plus de valoare pentru multe case din România, pentru tinerii care pleacă de acasă sau pentru familiile tinere cu copii care ţin la cât de curat e totul în jurul lor. Cu calitate superioară şi preţ competitiv, produsele Lavandera vor convinge publicul că sunt o alegere esenţială pentru clienţii care îşi doresc în primul rând produse de înaltă calitate. Distribuitorul Lavandera în România, Nord Brand Masters, a reuşit până în prezent plasarea produselor La Antigua Lavandera în reţeaua marilor retaileri Kaufland şi Profi din toată ţara, iar în prezent obiectivul este extinderea distribuţiei şi în alte lanţuri.
Lansarea La Antigua Lavandera în România a debutat cu un parteneriat cu Mircea Bravo, care a creat un film special pentru brandul de detergenţi şi produse de curăţenie a casei, fiind postat pe canalele lui de social media.
"Suntem mândri de parteneriatul nostru cu BlueSun, compania spaniolă care produce La Antigua Lavandera, pentru că avem astfel ocazia să punem la dispoziţia românilor o gamă de produse, care nu doar că le susţine puterea de cumpărare, dar adaugă un plus de valoare experienţelor lor casnice - curăţenia casei sau întreţinerea hainelor. Produsele La Antigua Lavandera răspund nevoilor persoanelor dinamice şi exigente, iar noi ne-am dorit să putem oferi aceste produse de calitate europeană în România. Credem că sunt perfect adaptate atât contextului economic în care ne aflăm, cât şi stilului de viaţă, care evoluează permanent. Continuăm astfel să ne concentrăm strategia pe produse relevante, cum este La Antigua Lavandera, şi pe protejarea puterii de cumpărare, prin preţuri competitive." a spus Andrei Goarnă, director general Nord Brand Masters.
Opinia Cititorului