BRINGO, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, trece pragul de 1 milion de comenzi livrate în 2024, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Cu o valoare a vânzărilor intermediate de aproape 500 milioane de lei şi o cifră de afaceri de peste 60 milioane de lei în 2023, Bringo estimează o performanţă similară în 2024, mizând pe loializarea clienţilor existenţi şi pe extinderea continuă a reţelei de parteneri şi a ofertei.
Lansat în urmă cu opt ani ca un serviciu local de livrare în Bucureşti, Bringo se extinde rapid atât la nivel regional, cât şi prin diversificarea parteneriatelor cu retaileri. În prezent, Bringo activează în 37 de oraşe din România, are 180 de parteneri şi o flotă de peste 1100 de personal shopperi, care livrează, în medie, peste 4.000 de comenzi zilnic.
"În momentul de faţă, acoperim 18 verticale de produse, inclusiv Farma, Pet Shop, Florării, Papetării, Electronice. Avem în medie între 4000 şi 4500 de comenzi în fiecare zi, cu vârfuri în zilele aglomerate. Bineînţeles, avem perioade atipice, cum ar fi septembrie, când Back to School aduce un vârf de comenzi zilnic de până la 7.000. Circa jumătate sunt livrate în Bucureşti, restul în ţară, centrele urbane mari, generând şi cele mai multe comenzi" precizează Florina Dobre, CEO Bringo
Top 5 produse preferate. 25 de tone de banane comandate.
Potrivit Bringo LifeINDEX, analiza preferinţelor de consum arată că în 2024 că cele mai comandate produse sunt apa (naturală plată şi carbogazoasă), bananele şi castraveţii, urmate de pătrunjel şi ceapă. La nivel de categorii, cele mai populare includ alimentele proaspete, produsele de uz casnic şi farmaceutice.
Bucureşti, Iaşi şi Cluj- cele mai active oraşe. Vineri şi sâmbătă, cele mai populare zile. 285 lei, coşul mediu de cumpărături.
În primele 9 luni ale anului, cele mai multe comenzi au fost plasate din Bucureşti, urmat de Iaşi, Cluj, Braşov şi Constanţa, arată Bringo LifeINDEX.
La nivel naţional, comanda medie, s-a situat în jurul valorii de 285 lei, uşor crescută în zilele de vineri şi sâmbătă când comanda medie la nivel naţional este în jur de 300 lei, comparativ cu luni şi marţi când se situează în jurul valorii de 272 lei.
Cea mai mare comandă plasată în acest an vine din Cluj, iar valoarea ei se situează în jur de 9000 lei. Cele mai aglomerate zile pentru livrări sunt vineri şi sâmbătă atât în Bucureşti, cât şi în restul ţării.
Pe fondul intensificării concurenţei, BRINGO mizează pe fidelizarea clienţilor prin componenta umană a interacţiunii, crescând numărul mediu de comenzi per utilizator şi menţinând o medie de livrare de 86 minute.
"Ne păstrăm statutul de serviciu de personal shopping, punând accent pe componenta umană a interacţiunii. Fiecare comandă este realizată de un personal shopper, care selectează produsele cu aceeaşi atenţie pe care ar avea-o clientul, oferind astfel o experienţă de cumpărături personalizată. Continuăm să investim constant în îmbunătăţirea experienţei utilizatorilor, atât prin optimizarea platformei, cât şi prin extinderea serviciilor. Ne propunem să devenim un partener strategic pentru retailerii care doresc să adopte o abordare omnichannel, oferind un canal suplimentar de vânzare adaptat nevoilor consumatorilor moderni", mai spune Florina Dobre.