"Marriott International" Inc., cel mai mare operator hotelier din SUA, raportează o creştere de 35% a profitului său în trimes-trul al doilea din 2006, datorită rezervărilor numeroase făcute de oamenii de afaceri. Profitul net al companiei a fost de 186 milioane de dolari sau 43 de cenţi/acţiune, comparativ cu 138 milioane de dolari sau 29 de cenţi/acţiune în trimestrul al doilea din 2005. Piaţa aştepta un câştig de 42 de cenţi/acţiune. Vânzările "Marriott" au sporit cu 7% în perioada analizată, ajungând la 2,85 miliarde de dolari.
Pentru trimestrul al treilea din acest an, "Marriott" anticipează un câştig pe acţiune de 28-30 de cenţi, iar pentru întregul an - de 1,52 - 1,57 dolari/titlu.
"Marriott" deţine, administrează sau are în franciză peste 2.700 de hoteluri la nivel mondial, sub mărcile "Ritz-Carlton", "Renaissance" şi "Fairfield Inn". Compania a vândut majoritatea hotelurilor pe care le avea în proprietate, iar acum percepe taxe pentru francizarea şi administrarea acestora.