Calvin Klein prezintă capitolul final al campaniei sale Toamna 2024, având în prim-plan pe cele cinci membre ale fenomenului muzical global NewJeans. Campania, fotografiată de Gordon von Steiner, le prezintă pe MINJI, HANNI, DANIELLE, HAERIN şi HYEIN în noile piese din denim şi item-uri essentials de toamnă ale brandului.
Campania transmite culori vibrante şi un stil cool, relaxat, punând în lumină atât grupul K-pop în ansamblu, cât şi fiecare membră în parte. În videoclipul campaniei, în timp ce interacţionează dinamic, încrederea lor naturală străluceşte pe ritmurile piesei "It Girl" de Kah-Lo, Karma Fields & Associanu. În toate materialele vizuale, carisma lor naturală şi personalităţile distincte prind viaţă prin simplitatea îndrăzneaţă a celor mai noi piese Calvin Klein: blugi, tricouri şi jachete.
"Suntem foarte încântate să fim protagonistele unei campanii Calvin Klein", a declarat NewJeans. "A fost o potrivire firească să colaborăm cu un brand care se bazează pe încredere, şi cu echipa lor, într-o campanie care a adus în prim-plan personalităţile noastre, în timp ce ne-am distrat purtând cele mai noi stiluri de sezon."
Stilul campaniei se bazează pe denimul Calvin Klein din toamna 2024, care include croieli barrel, wide şi straight leg, inspirate de energia lejeră a anilor '90. Blugii din acest sezon sunt combinaţi cu tricourile iconice cu monograma Calvin Klein, acum disponibile în variante scurte şi boxy, şi completate de piese outwear noi, ce creează un stil modern. De la geci puffer, bombere, jachete clasice de denim şi sacouri, look-ul este contemporan, distractiv şi plin de atitudine.