Campania promoţională "Trăieşte din plin o vară făra limite!" şi-a desemnat primii trei cîştigători, care şi-au depăşit propriile limite la volanul unor autoturisme Peugeot 407. Iulian Barău din Bucureşti, Istvan Attila Schvarczkopf din Satu Mare şi Marian Constantin Duţu din localitatea 2 Mai, judeţul Constanţa, au descoperit pe spatele etichetei de pe sticla de Tuborg de 0,5 l însemnul grafic al maşinilor şi în acest fel şi-au adjudecat primele trei din cele mai substanţiale premii ale acestei campanii promoţionale.
Campania a început la 1 iunie şi pînă pe 31 august pune la bătaie încă 7 autoturisme Peugeot 407, 600 de DVD Playere şi peste 85.000 de pachete de cîte şase doze de bere Tuborg. Valoarea totală a premiilor depăşeşte 700.000 dolari, iar organizatorii speră ca pînă la finalul campaniei cît mai mulţi iubitori de bere Tuborg să aiba parte de premiile puse la bătaie.
Pentru a creşte şansele de cîştig, organizatorii promoţiei au oferit consumatorilor de bere Tuborg două tipuri de mecanism prin care îşi pot adjudeca premiile: prin "cîştig pe loc", premiul se acordă în baza unuia dintre semnele grafice imprimate pe eticheta sticlei de Tuborg de 0,5 l care ilustrează autoturismul, DVD player-ul sau pachetul de bere; prin "cîştig prin tragere la sorţi", premiul se acordă consumatorilor de bere care descoperă pe eticheta mesajul "Trăieşte din plin" şi un cod unic cu ajutorul căruia pot cîştiga oricare din premiile promoţiei nerevendicate pînă la 15 septembrie 2005, ei trebuind să se înscrie prin telefon la tragerea la sorţi. Al doilea mecanism al promoţiei pune în joc doar premiile rămase nerevendicate după data de încheiere a promoţiei, dar cele două mecanisme rulează simultan.
Campania este concepută şi realizată cu ajutorul agenţiei Prospero şi beneficiază de expunere pe principalele canale media. Tuborg este marcă internaţională, aflată în portofoliul companiei United Romanian Breweries. În perioada ianuarie-mai a acestui an ritmul de creştere a vînzărilor de bere Tuborg a fost de 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce piaţa locală de bere a crescut cu numai 2% per total.