Campania "Deşteptăreţele", semnată de Leo Burnett România, lansată în luna mai, a fost selectată de Google ca reper de eficienţă şi creativitate pentru întreaga sa reţea internaţională, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Rezultatele campaniei au fost catalogate drept "excepţionale", depăşind standardele globale pentru "brand awareness" şi "ad recall" la categoria Consumer Packaged Goods (CPG), în urma analizei Brand Lift Survey realizate de Google.
Campania prezintă "poveştile reale ale unor femei care au ştiut să găsească soluţii creative în situaţii-limită, lansând o nouă clasificare a femeilor de acest gen: deşteptăreţele", se mai arată în comunicat.
Această campanie a fost realizată exclusiv în mediul digital, prin două video story-uri inspiraţionale.
Julie Eddleman - Global Client Partner, Google a declarat: "Este o onoare pentru Google să fie partenerul strategic al echipei Bonux Procter& Gamble şi Leo Burnett România în acest demers de a crea campanii digitale de clasă mondială. Leo Burnett România şi Google au demonstrat încă o dată că YouTube este o platformă extrem de eficientă pentru awareness, engagement şi profit pentru brandul Bonux."
În comunicatul de presă se mai precizează că această campanie publicitară "a dus la un nivel excelent de implicare şi interacţiune în Social Media, ajungând la peste 4.300.000 de vizualizări Facebook şi peste 1.300.000 de vizualizări prin intermediul platformei YouTube. Rata de vizualizare a filmelor a fost de 4 ori mai mare faţă de media categoriei".
Google a propus campania "Deşteptăreţele" drept exemplu "best in class" la nivel global, bazându-se pe rezultatele studiului Google Brand Lift Survey.