Canopy a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 2.655.000 euro, cu o creştere de 41% faţă de anul precedent, conform unui comunicat remis redacţiei. Bugetele administrate de Canopy în anul 2022 pentru campaniile de Google Ads, Facebook Ads şi alte platforme precum TikTok, LinkedIn sau Pinterest au crescut de la 17 milioane de euro în 2021, la peste 20 milioane de euro în 2022.
Potrivit sursei citate, în anul 2022, Canopy şi-a extins portofoliul de clienţi, iar strategiile şi campaniile de performance marketing dezvoltate şi implementate de agenţie au fost recunoscute printr-o serie de premii şi nominalizări.
"2022 a fost cel mai bun an al Canopy de până acum şi a validat încă o dată ceea ce credem şi ceea ce spunem încă din prima zi: Canopy e despre înălţimi. Sunt recunoscător colegilor din management pentru dedicarea către viziunea şi valorile Canopy şi întregii echipe de profesionişti pentru că a reuşit să se autodepăşească în fiecare zi. 2023 va fi un an greu, caracterizat mai ales de incertitudine, dar am foarte mare încredere că putem face faţă tuturor provocărilor şi, mai ales, că ne vom menţine statutul de lider în industrie prin rezultatele generate clienţilor noştri." - declară Cristian Ignat, fondator Canopy
"În 2022, echipa noastră de profesionişti a gestionat cele mai mari bugete de performance de până acum: peste 20 de milioane de EUR au adus clienţilor milioane de tranzacţii. Am recrutat şi recrutăm constant oameni buni, aliniaţi valorilor noastre, aşa că echipa noastră a crescut până la 40 specialişti în anul ce a trecut." - completează Ivona Gal, CEO Canopy
Cel de-al şaptelea an pentru Canopy a reprezentat un de consolidare a brandului şi extindere către pieţe noi, pe plan internaţional.
"Anul trecut, într-o perioadă cu provocări economice majore, am reuşit să obţinem rezultate financare foarte bune prin gestionarea cu atenţie a bugetelor clienţilor noştri, prin eficientizarea operaţiunilor şi prin menţinerea unui model de business solid păstrând un echilibru sănătos între calitate şi costuri. Ne-am străduit să limităm creşterea fee-urilor într-o perioadă cu inflaţie ridicată, dovedind astfel că suntem o companie responsabilă şi orientată spre clienţi. Suntem mândri de ceea ce am realizat şi continuăm să ne concentrăm pe a livra valoare pentru clienţii noştri şi de acum înainte" - menţionează Ana Roantă, COO Canopy.
Agenţia de performance marketing a identificat o serie de tendinţe care vor domina contextul digital în anul 2023, de la automatizare şi shopping omnichannel, până la conţinut video, USG şi Inteligenţă Artificială, subliniază sursa citată.
Canopy observă faptul că Facebook, Instagram şi Google, canalele convenţionale de promovare rămân în preferinţele clienţilor, iar celelate platforme online, TikTok, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Yahoo, Bing şi Waze cresc în notorietate. Printre tendinţele anului 2023 în digital marketing se numără: strategiile bazate pe inteligenţă artificială şi machine learning, shoppingul omnichannel, conţinutul video, tehnologiile AI şi cloud.
Economia reţelelor sociale se extinde, ceea ce înseamnă că unul dintre obiectivele acestora va fi să-i îndemne pe utilizatori să cheltuiască sau să facă bani din online, fie că este vorba despre monetizarea conţinutului, cumpărături direct din platforme sau campanii paid. În acest sens, inteligenţa artificială (AI) va înlocui multe dintre procesele repetitive care se realizează în prezent pentru a prelucra date despre utilizatori.
Pentru anul 2023 se remarcă o nevoie de migrare în masă către strategii data-driven, care planifică şi acţionează în funcţie de date concrete, palpabile, nu pe intuiţie. Astfel, rămân în focus trecerea la Google Analystics 4, protecţia datelor personale cu ajutorul instrumentelor Privacy Controls, Consent Mode şi Enhanced Conversions.
Canopy Academy a pregătit 3000 de persoane prin cursurile de marketing online şi podcastul "Marketing (de) la înălţime" este aliniat la cele mai noi trenduri din industrie.
Expertiza echipei Canopy se consolidează constant prin pregătire continuă, în timp real cu evoluţia tehnică a marketingului digital. În 2022, agenţia a primit o serie de certificări ca urmare a absolvirii unor programe şi cursuri specializate: Digital Champions, Google Analytics 4, Tech Evolution Agency Program, Facebook Certified Partner, YouTube Champions.
"Am rămas fideli crezului nostru şi am investit în educaţie în zona marketingul digital atât în echipă, cât şi în afara ei, prin Canopy Academy. Noutatea anului precedent este podcastul "Marketing (de) la înălţime" pentru care lansăm un episod lunar şi în cadrul căruia purtăm discuţii cu specialişti din marketing pentru a identifica cele mai bune practici în digital şi pentru a sprijini antreprenorii, managerii de marketing dau specialiştii în marketing să ia cele mai bune decizii de scalare a businessurilor." - menţionează Ivona Gal, CEO Canopy
Pilonul educaţiei este foarte stabil în cultura oganizaţională a Canopy. O parte importantă din activitatea agenţiei este reprezentată de Canopy Academy, un program de training adresat tuturor celor care îşi doresc să aprofundeze cunoştinţele despre marketingul digital. Prin acest program, în 2022, Canopy a pregătit peste 3000 de persoane.
Adiacent, Canopy susţine cursuri şi seminarii pentru studenţi în cadrul facultăţilor din Iaşi şi Cluj-Napoca, Bucureşti şi a susţinut cursuri de marketing online la Bucharest International School of Management, se menţionează în comunicat.