Campania "Am spart gheaţa" derulată de Be Igloo în Bucureşti nu a avut, ca prim impact, vânzarea de apartamente, ci blocarea traficului pe mai multe artere din Capitală, aşa cum s-a întâmplat ieri, în jurul orei 9.30, în Piaţa Dorobanţi. Şoferii care trec prin zonă profită de ocazie şi opresc maşinile, de cele mai multe ori în zone nepermise, pentru a putea primi o îngheţată. Fiecare îngheţată este însoţită de un flyer cu preţuri foarte mici la apartamente, dar, cel mai probabil, numărul celor interesaţi se va situa undeva în jurul procentului de 20% din cei care au gustat îngheţata.
"Am ştiut, încă de la începutul campaniei, că nu toţi oamenii întâlniţi pe stradă îşi permit sau îşi doresc să cumpere un apartament, dar o îngheţată într-o zi caniculară, precum şi o caravană cu voie bună şi cântec le fac vara frumoasă şi ne bucurăm de asta. Be Igloo a demonstrat, încă de la lansare, că face mai mult decât să vândă apartamente şi ne bucurăm de un renume pe care vrem să îl păstrăm", a declarat Nimrod Zvik, directorul de marketing al Be Igloo.