De peste 60 de ani, SIAL Paris reuneşte cele mai competitive, inovatoare şi creative forţe din industria alimentară la nivel global.
Potrivit unui comunicat primit la redacţie, Grupul Carmistin şi brandul său de top, La Provincia, s-au alăturat, pentru prima oară, cu propriul stand, acestei sărbători a excelenţei globale în inovarea alimentară, desfăşurată în perioada 19 - 23 octombrie, în Parc des Expositions de Paris-Nord Villepinte, Franţa.
Grupul Carmistin s-a prezentat la Paris cu o echipă de 50 de specialişti, care, timp de 5 zile, au avut programate peste 250 de întâlniri cu parteneri şi potenţiali parteneri de afaceri, reprezentanţi ai unora dintre marile nume ale industriei la nivel mondial. Întâlnirile au vizat discuţii referitoare atât la piaţa de desfacere, cât şi la partea de dezvoltare pentru următoarele proiecte ale companiei.
"Grupul nostru de companii targetează piaţa europeană de retail, obiectiv pentru care am şi realizat investiţii recente de peste 200 milioane euro, iar prezenţa la un târg de o asemenea anvergură, precum SIAL Paris, este parte din strategia noastră de a deveni şi de a rămâne o prezenţă vizibilă, relevantă şi constantă în regiune. Mizăm pe o expansiune care ne va consolida poziţia la nivel european şi care va reflecta permanent angajamentul nostru faţă de principiile dezvoltării durabile, cu grijă faţă de oameni, resurse şi mediu", a declarat Justin Paraschiv, fondator şi preşedinte Carmistin.
În armonie cu sloganul ediţiei din acest an al SIAL, Inspire Food Business, Carmistin s-a prezentat la Paris cu un stand unic, inovator, care a marcat totodată şi noua sa identitate vizuală, Carmistin the Food Company.
Grupul Carmistin a fost prezent cu portofoliul de produse La Provincia şi la standul României organizat în cadrul SIAL 2024.
Carmistin este poziţionat în prezent între primii producători de alimente din România şi pe prima poziţie a producătorilor de proteină animală. Grupul cuprinde peste 40 companii active în producţia de carne de pasăre şi ouă, creşterea porcilor, creşterea bovinelor, dar şi în producţia de cereale, dezvoltând un model unic de business, integrat pe întreg lanţul de producţie hrană.