Carrefour România atinge pragul de 162 de unităţi Express la nivel naţional în 2023, prin deschiderea a 22 de noi magazine în 9 oraşe. Întreaga reţea de proximitate este deservită de 131 de magazine integrate şi 31 în regim de franciză. Extinderea formatului Express reprezintă un obiectiv strategic pentru Carrefour, aliniat viziunii omnichannel a companiei de a fi aproape de clienţi şi de a le oferi cea mai bună experienţă la cumpărături. Indiferent de locul unde îşi desfăşoară activităţile, clienţii au parte de un confort sporit, datorită accesibilităţii şi timpului redus dedicat cumpărăturilor, specific magazinelor de proximitate, conform unui comunicat de presă al companiei.
Cu un design modern, magazinele ocupă o suprafaţă construită cuprinsă între 110 şi 350 mp alocaţi spaţiului de vânzare. Prin deschiderea noilor magazine Express, Carrefour generează un număr de 176 de locuri de muncă la nivel local, clienţii fiind aşteptaţi de luni până duminică, în intervalul 07:00 - 22:00.
"Magazinele Express sunt concepute să răspundă unui stil de viaţă din ce în ce mai dinamic, oferind soluţii rapide şi eficiente pentru cumpărăturile zilnice. În acest sens, facem tot posibilul să le oferim clienţilor soluţii adaptate nevoilor lor şi continuăm să extindem amprenta formatului nostru de proximitate, prin diversificarea locaţiilor amplasate în cât mai multe puncte de vânzare strategice - de la zone rezidenţiale, până la clădiri de birouri sau chiar zone urbane centrale. Prin intermediul celor 162 de magazine Express distribuite naţional, aducem mai aproape de clienţii noştri un univers plin de produse proaspete provenite de la fermierii locali, mărci proprii (Carrefour La Piaţă, Drag de România), vinuri din programul Deschidem Vinul Românesc, dar şi mărci internaţionale apreciate", a declarat Vincent Rochefort, Director Proximitate, Carrefour România.
Magazinele Carrefour Express reprezintă modalitatea prin care retailerul francez vine în întâmpinarea clienţilor cu o gamă variată de peste 4.500 de produse în apropierea caselor, în centrele de birouri sau în zonele aglomerate. Acestea reflectă universul Carrefour, în care clienţii pot găsi game de produse consacrate şi sortimente adaptate stilului de viaţă şi obiceiurilor de cumpărături ale consumatorilor:
Produse de sezon din gama Festiv, la mare căutare în perioada sărbătorilor de iarnă;
Produse BIO, o selecţie extinsă de articole din game precum lactate, fructe şi legume sau produse de băcănie;
Produse proaspete de panificaţie;
Produse dietetice şi produse sau specialităţi internaţionale, pentru o experienţă potrivită fiecărui moment;
Mărci proprii, precum Carrefour sau Drag de România, cu o gamă variată din care clienţii pot alege diverse produse în funcţie de nevoi;
Vinuri regionale şi etichete exclusive sau consacrate, alături de brânzeturi artizanale din programele unice în retail, Deschidem Vinul Românesc şi Poftim Brânza Românească;
O gamă largă de fructe şi legume proaspete, de provenienţă locală, care poate fi găsită în spaţiul special dedicat categoriei. Acestea provin din Grădina Noastră.
Produse pentru întreţinerea şi îngrijirea casei.