Carrefour România atinge pragul de 120 de unităţi Express la nivel naţional, cu deschiderea a 12 noi magazine în prima jumătate a anului.
Întreaga reţea de proximitate este deservită de 100 magazine integrate şi 20 în regim de franciză. Extinderea formatului Express reprezintă un obiectiv strategic al Carrefour, aliniat viziunii companiei de a fi aproape de clienţi cu opţiuni sănătoase şi de calitate atât în mediul fizic, cât şi online, prin aplicaţia Carrefour, site-ul carrefour.ro şi platforma Bringo.
Magazinele Carrefour de proximitate reprezintă modalitatea prin care retailerul francez aduce clienţilor o gamă variată de peste 3.500 de produse în apropierea caselor, în centrele de birouri sau în zone aglomerate.
"Magazinele de proximitate au un farmec aparte datorită diversităţii locaţiilor în care alegem să deschidem noile puncte de vânzare - de la zone rezidenţiale, până la clădiri de birou sau chiar zone urbane centrale," a declarat Vincent Rochefort, Director Proximitate, Carrefour România. "Dorinţa clienţilor noştri de a avea acces la produsele favorite în cadrul unei singure sesiuni de cumpărături, aproape de casă, ne dă încredere în continuarea extinderii reţelei de proximitate. Astfel, vrem să aducem şi mai aproape de clienţi produse proaspete provenite de la fermierii locali, gama BIO, dar şi mărci proprii, precum Drag de România sau vinuri regionale din programul Deschidem Vinul Românesc."
Cu un design modern, magazinele ocupă o suprafaţă construită cuprinsă între 100 mp şi 350 mp alocaţi spaţiului de vânzare. Prin deschiderea noilor magazine Express, Carrefour generează peste 100 locuri de muncă la nivel naţional, clienţii fiind întâmpinaţi în magazine de o echipă formată din nouă angajaţi, de luni până duminică, în intervalul 07:00 - 22:00. În interiorul magazinului, clienţii au la dispoziţie şi servicii precum PayPoint, reîncărcare electronică, plată facturi sau viniete.