Carrefour România a prezentat astăzi, în cadrul unei conferinţe de presă, strategia privind produsele Marcă Proprie Carrefour, precum şi detalii referitoare la procesul de selecţionare a furnizorilor pentru crearea unor produse de calitate, arată un comunicat de presă.
"Strategia Carrefour pentru 2013 are ca axă principală dezvoltarea parteneriatelor cu comercianţii şi producătorii locali. Suntem în permanentă căutare de noi căi prin care putem ajuta economia locală, satisfăcând, totodată, nevoile şi preferinţele clienţilor noştri", a declarat Francois Melchior De Polignac, director general al Carrefour România.
Carrefour precizează că peste 90% dintre produsele alimentare Marcă Proprie sunt fabricate în ţara noastră.
Produsele Marcă Proprie Carrefour sunt testate de către clienţi în laboratoarele proprii aflate în incinta hypermarketului Carrefour Militari. Paleta actuală de produse a fost selecţionată cu ajutorul a peste 2.500 de clienţi Carrefour care au analizat comparativ produsele Marcă Proprie Carrefour cu cele ale brandurilor naţionale şi internaţionale, se mai arată în comunicat.