Casa de modă Valentino va produce o serie limitată de hanorace de 690 de dolari, pe care vor fi imprimate logoul său oficial, litera V, şi mesajul în limba engleză "Vaccinated" ("Vaccinat"), pentru a sprijini campania mondială de vaccinare împotriva maladiei COVID-19, informează Reuters astăzi, conform Agerpres.
Toate încasările care vor fi obţinute de casa Valentino în urma comercializării acestor articole vestimentare vor fi donate către UNICEF.
Aceste hanorace negre, pe care mesajul "vaccinat" este scris cu litere roşii imprimate în zona pieptului, au fost create iniţial de o mică firmă din Los Angeles, Cloney, fără ca brandul italian să fie la curent cu existenţa lor.
Atunci când designerul principal al casei Valentino, Pierpaolo Piccioli, a aflat despre această iniţiativă, a decis să cumpere toate cele cinci hanorace fabricate până în acel moment şi să le facă cadou unor prieteni apropiaţi, printre care s-a aflat şi cântăreaţa Lady Gaga, a precizat casa italiană într-un comunicat.
Apoi, Pierpaolo Piccioli s-a hotărât să producă o serie limitată de hanorace de acest tip pe care le va comercializa pe site-ul casei Valentino începând din data de 23 septembrie.
Încasările vor fi donate în beneficiul Fondului Internaţional pentru Urgenţe ale Copiilor din cadrul Organizaţiei Naţiunilor Unite (UNICEF), pentru a sprijini colaborarea acestuia cu platforma globală COVAX, care se concentrează pe distribuirea de vaccinuri anti-COVID-19 în ţările sărace, notează sursa citată.
"Vaccinarea a devenit cea mai eficientă metodă de luptă împotriva acestei pandemii, precum şi un simbol al respectului faţă de ceilalţi şi al responsabilităţii sociale", a declarat designerul Pierpaolo Piccioli.